מכבי תל אבב תארח ביום שבת את העולה הטרייה למשחק במסגרת המחזור ה-5 בליגת ONE ZERO. אמרתם חג סוכות, אמרתם משחק מוקדם בשבת, אמרתם FANZONE. מכבי תל אביב גאה להשיק בשבת הקרובה את מתחם ה-FANZONE הייחודי של מכבי שיעביר לכם את הזמן לשריקת הפתיחה במשחקי הבית בלי שתשימו לב כמה מהר עבר.

נותרו כרטיסים אחרונים בהחלט – הבטיחו את מקומכם באצטדיון! לרכישה לחצו כאן

המתחם, בו תמצאו אין ספור אזורי משחקים לילדים וגם למבוגרים ככה שאף אחד לא יישאר משועמם. במשחק הקרוב ה-FANZONE יהיה פתוח לקהל הרחב, אך החל מהמשחק הבא המתחם יהיה פתוח לחברי FOREVER בלבד.

עוד לא הצטרפתם למועדון האוהדים שלנו? לא ברור למה, אבל אל תחכו שלא תפספסו. כל הפרטים לחצו כאן.

משחק בשבת והתנועה זורמת אז אין מה למהר? הלוואי! אבל. האצטדיון בבלומפילד צפוי להיות מלא ולכן כדי לא להיקלע למצב שאתם נדחקים בכניסה ליציע ומפספסים את שריקת הפתיחה – הקדימו הגעתכם לאצטדיון (ככה גם יהיה לכם קל יותר למצוא חניה 🙂 ).

אנחנו מזכירים לכל אחד מאיתנו יש אחריות על מעשיו ובכוחו לסייע להצלחה של מכבי – בואו ננצח יחד!

חנות הדגל הרשמית מחכה לכם בבלומפילד

250 מטר רבועים של כל הפריטים יחכו לכם בחנות הרשמית של מכבי באצטדיון בלומפילד (בין שערים 13 ל-11). יושבים ביציע המערבי? תוכלו להגיע לחנות גם במחצית המשחק.

יושבי שער 7 ו-8 יוכלו ליהנות מרכישת פריטים גם בעמדת מכירה מיוחדת בחנות הניידת שתמתין ברחבת השערים המזרחיים מחוץ לאצטדיון.

קו הצהוב – מספר הוואטסאפ של מכבי – 0506144555

שירות למענכם האוהדים: בכל משחק של מכבי, החל מ-3 שעות לפני השריקה, נציגינו יהיה זמינים עבורכם ויענו על כל שאלה בנוגע למנויים, כרטיסים או כל עניין אחר הנוגע להגעה לאיצטדיון במספר הבא – 0506144555. כל מה שאתם צריכים הוא להכניס אותנו לרשימת אנשי הקשר שלכם ואנחנו כבר נהיה שם בשבילכם. יאללה מכבי!