מכבי השוותה הערב (שלישי) את הניצחון הגבוה ביותר בתולדות הדרבי התל אביבי לאחר שהביסה בבלומפילד 0:5 את הפועל תל אביב בדרבי הראשון של הוענה. בסיום המאמן רובי קין סיכם את ההופעה של שחקניו במה שעבורו היה דרבי ראשון בישראל.

"אין משחקים קלים, הפכנו את זה לקל בזכות הדרך בה שיחקנו", אמר המאמן, "זה מה שדחפנו אליו מאז שהגעתי, הופעות כאלה. לא לגעת יותר מדי בכדור, לתת לכדור לזוז. הייתי מרוצה מכך".

על התחושה בדרבי בתל אביב אמר קין: "הייתי רגוע מאוד, שיחקתי בדרבים גדולים ומה שאמרתי לשחקנים זה לשים את הרגשות בצד, לשחק את המשחק שלנו. לא להתערב בכלום, שופטים, שחקנים, פשוט לשחק את המשחק שלנו. עשינו את זה טוב מאוד, לפעמים אפשר להיות להוט מדי, אבל כולם התנהגו מצוין, גם האוהדים. זה היה מספק".

על השירה לה זכה מאוהדי מכבי אמר המאמן: "אני בר מזל מאז שהגעתי כי הם התייחסו אליי יפה מאוד ואני מעריך את זה".

כשנשאל מה אמר לערן זהבי לאחר שהאחרון הוחלף סיפר: "אמרתי לו שיש משחק בשבת, תמיד צריך לחשוב קדימה וחשוב שהסגל יקבל דקות. ערן חשב שהוא כבש שניים ורצה שלושער, ואני מבין זאת כחלוץ, אבל הייתי חייב לחשוב על ההמשך. כדורגל הוא משחק קבוצתי בסופו של דבר".

בנוסף נשאל קין ממה הכי נהנה במשחק של הקבוצה וענה: "נהנתי מכך שעשינו את מה שאנחנו דוחפים אליו בחודשים האחרונים, לשחק פשוט, לא לסבך דברים, להזיז את הכדור מהר, אני לא אשתעמם להגיד את זה עד לסוף העונה. בדרך כלל כשאנחנו מאבדים כדור זה כשאנחנו נוגעים יותר מדי בכדור ונותנים ליריב זמן להגיב".