מועדון הכדורגל מכבי תל אביב מרכין ראש בעקבות פטירתו של רענן סובל, שהלך לעולמו בגיל 67 לאחר מאבק במחלה קשה. הלוויתו תיערך מחר (שני) בבית העלמין בקריית שאול ב-11:00. 

סובל, שגדל והתחנך על ברכי המכביזם והפך עם השנים למכביסט בכל רמ"ח איבריו, היה גם איש אמונו של לוני הרציקוביץ בימים בהם שימש האחרון כבעלי המועדון מאמצע שנות ה-90 ועד אמצע שנות ה-2000.

במהלך ימים אלה היה סובל מעורב בפעילות חשובה מאחורי הקלעים ועשייה רבה לטובת הצלחת מכבי. בהמשך גם סייע בהעברת הבעלות על המועדון לאלכס שניידר ולאחר מכן למיץ' גולדהאר.

עם היוודע דבר מותו אמר הרציקוביץ: "רענן היה חבר נפש, בחיים בכלל, אח לנשק. עברנו יחד אירועים קשים, ניצלנו ממוות לא אחת ושנינו הרוווחנו את עשרות השנים האלה. הוא הקים משפחה מקסימה ואיכותית והיה איש המכביזם הליברלי והיפה".

בנוסף סובל גם שימש כחבר הנהלת אגודת מכבי תל אביב וכמאמץ ודמות מפתח בקבוצת הכדוריד של מכבי בעשור הקודם. יחד איתו זכתה הקבוצה באליפות ראשונה בתולדותיה בעונת 2013/14 ובהמשך השיגה תארים נוספים בזירה המקומית והישגים פורצי דרך גם באירופה – כמו ההגעה לחצי גמר גביע האתגר ב-2012/13 והעפלה היסטורית לשלב הבתים בגביע ה-EHF בעונת 2016/17. 

יהי זכרו ברוך.

צילום: באדיבות המשפחה ()