צפו במסר של מיץ' גולדהאר:
 

 

על המאמן רובי קין אמר הבעלים: "זה אדם שהתייצב לצד מכבי תל אביב. הוא לובש את המדים, תראו אותו. אני אומר לכם שהוא מעולם לא דיבר איתי, במפורש או באופן מרומז, על עזיבה של המועדון הזה וכל זאת בנסיבות קשות מאוד. אתם יודעים כמה אנשים היו מחפשים לעזוב ולא להתמודד עם הנסיבות האלה? מדובר באדם מכובד, שנמצא תחת הרבה לחצים מצדדים אחרים, צריך גם לראות את הפרספקטיבה שלו, משפחתו, ועדיין הוא ניצב לצד מכבי ת"א, לובש את מדיה וחוזר לישראל, לא כי מחייבים אותו. הוא התקשר אליי, הוא מוביל את הדרך חזרה לישראל".

"במידה ויש כאלה שיש להם זמן ואנרגיה לתקוף מישהו העומד לצד קבוצה ישראלית בתקופות הקשות ביותר, בהתחשב בנסיבות הלא פשוטות מבחינתו, אני מקווה שהאוהדים יסתכלו על הכל בהקשר הנכון ויעריכו אותו אפילו יותר. ממה שאמרתי לכם, וזו רק דעתי, איך שאני שופט את הדברים ואתם לא חייבים להקשיב לה", הוסיף.

גולדהאר התייחס גם לחיילים בעזה, שציינו כי הם מחכים למשחקי הקבוצה כדי לקבל קצת נחת והפוגה בתוך המצב אמר: "ראשית, אנחנו נעניק להם הרבה 'שעתיים' (של כדורגל), יש לנו הרבה משחקים לשחק. במידה והליגה תחזור לפי התכנון יהיו הרבה משחקים, יותר משחקים בשבוע מהרגיל. יהיה להם את אותן הפוגות. אנחנו נחשוב עליהם ואני מבטיח לכם שהשחקנים שלנו ישחקו עבורם ועבור אחרים. ישחקו עבור כל האוהדים שלנו, בעזה או מחוצה לה, או כל מי שהושפע כי כולם מושפעים. גם הם יהיו במחשבות שלנו יחד עם הקורבנות והחטופים. זה מה שאנחנו בעצם, על זה אנחנו חושבים בכל יום במכבי. אנחנו יודעים עבור מי אנחנו משחקים ואנחנו משחקים בשבילם אז אתם יכולים לומר להם את זה".