מכבי תל אביב תארח מחר (שבת, 17:30) בסרביה את זוריה למשחק דחוי במסגרת המחזור ה-3 בשלב הבתים של הקונפרנס ליג. הערב (שישי) דיבר דור פרץ במסיבת עיתונאים לקראת ההתמודדות.

 

פרץ ייצג כידוע גם את נבחרת ישראל ועל הנסיעות הרבות שעשה לאחרונה סיפר: "זה מסע מאתגר, אבל אני חושב שלייצג את ישראל היום, את מכבי ואז ישראל, זה הדבר הכי גדול שאנחנו יכולים לעשות בימים כאלה כישראלים. כל עוד זה נמשך, זה נותן לי גאווה ואעשה את זה גם אם זה ייקח עוד חודש או חודשיים".

לקראת המשימה הקרובה אמר: "העבודה שלנו היא להתרכז במה שאנחנו עושים עכשיו, אנחנו משחקים במכבי, כל שחקני הנבחרת שמשחקים במכבי כעת מרוכזים בהעפלה לשלב הבא בקונפרנס ליג. זה מה שחשוב לנו כרגע וזו המטרה שלנו. לנצח מחר ולהגיע למטרות שלנו".

"כל משחק חשוב אבל המשחק מחר הוא משחק מפתח לצעד הבא שלנו", הוסיף, "אנחנו צריכים להגיע מפוקסים, אגרסיביים כמו תמיד והעקרונות שהמאמן יציב לנו יגרמו לנו לשחק טוב".

על ההופעות האחרונות בנבחרת ישראל אמר הקשר: "הייתי כל כך גאה לייצג את ישראל בימים האלה, עם הסרט, אין לי הרבה מה להגיד רק שזו תחושה משמעותית בשבילי. לצערי לא הבאנו למדינה אושר כפי שרצינו אבל אני מקווה שנעשה את זה במרץ".

לסיום התייחס לסיטואציה הקשה בעקבות המלחמה ואמר: "המצב בישראל לא קל, המלחמה, המשפחות, כל החיילים שנלחמים עבורנו וגם התחושה להיות ישראלי בחו"ל כיום לא קלה. אתה מרגיש שהכל יכול לקרות אבל אני מקווה לימים טובים ואני מאמין שהם יגיעו בקרוב".