לפני שייצאו ביום ראשון הקרוב למחנה אימונים בפולין לקראת המשחק מול זוריה בשלב הבתים של הקונפרנס ליג, שחקני מכבי הגיעו היום (רביעי) לאיצטדיון בלומפילד לבושים בחולצות עם הכיתוב BRING THEM HOME כחלק מקמפיין להשבת החטופים מרצועת עזה.

לאחר מכן שחקני ואנשי המועדון נפגשו עם יוסף חדאד, מי שהפך לאחרונה לאחד משגרירי ההסברה הבולטים של ישראל בעת המלחמה, לשיחה בה שיתף חדאד בטיפים ואסטרטגיות לשיפור ההסברה למען המדינה. 

צפו בשיחה של יוסף חדאד והשחקנים:

 

בסיום האירוע ערן זהבי דיבר עם כלי התקשורת שהיו במקום והתייחס לסוגיית החטופים, ששניים מהם הם התאומים אוהדי מכבי גלי וזיו ברמן: "זו באמת צמרמורת, הסיפורים כל הזמן באים אליך, אתה כל הזמן שומע משהו חדש, עוד זוועה ועוד זוועה ואתה לא מאמין. יש פה שני אוהדים שלנו, אחים תאומים, שקנו אפילו כרטיס למשחק שהיה אמור להתקיים נגד הפועל ירושלים וטדי. זה בלתי נתפס".

על חשיבות ההסברה במשימות הקרובות של מכבי ונבחרת ישראל אמר: "אנחנו כשחקנים, כציבור, צריכים להשתמש בכוח שלנו ברשתות. אני שמח שהרבה אנשים בתקופה האחרונה, לא רק כאלה עם הרבה עוקבים אלא גם אנשים שיש להם השפעה בציבור בעמדות מפתח השתמשו בכל האמצעים שיש לם כדי לעשות הכי טוב שאפשר בהסברה. ברור שאם אגיע למסיבות עיתונאים אגיע מוכן".

"אנחנו מרגישים שליחות, כל זמן שאנחנו משחקים באירופה כמועדון ובטח ובטח כנבחרת אנחנו מייציגם את המדינה הזו ועושים הכל כדי לשמח את אנשים שמחכים לנו פה בבית", הוסיף זהבי, "אלה משימות לא פשוטות ובטח בתקופה לא פשוטה אבל אם יש אפשרות לתת למדינה קצת רגעים של אושר זה גם דרך הספורט. ספורט מגשר על פערים, תרבויות, דתות וכל דבר אפשרי".

בנוסף, זהבי התייחס גם לעשייה החשובה והמאומצת של חדאד ברשתות וסיפר: "אני מעריץ של יוסף. ההסברה שלו היא מאוד מאוד חשובה בטח בעמדה הלא פשוטה שבה הוא נמצא. היתה לי שאלה אליו על שחקנים ואנשים ערבים בכלל שנמצאים בפוזיציה לא פשוטה ואנחנו צריכים להבין את זה. מצד שני אם הם יתנו את הקול שלהם הם ירוויחו גם אותנו וגם את מדינת ישראל לצידם. אם אנחנו רוצים לחיות פה בשותפות, ומאוד אהבנו את הרעיון שיוסף העלה, זו צריכה להיות שותפות ולא דו קיום כי אנחנו חיים פה ביחד ולא ישתנה כלום. כולם פה בשביל להישאר וצריך לעשות את זה ביחד וכמה שיותר טוב. כדי לעשות את זה צריך לסמוך אחד על השני, להאמין אחד בשני, להשתמש באותן מילים ובסוף המילים הופכות למעשים".