שרן ייני הגיע הערב (ראשון) לעוד ציון דרך ענק בקריירה האגדית שלו במכבי תל אביב. הקפטן שלנו עלה כמחליף במהלך הניצחון 0:1 על הפועל חיפה ובכך ערך את הופעתו ה-550 במדים הצהובים בקריירה. בסיום ייני בן ה-37, שמדורג כידוע במקום השני בדירוג ההופעות של המועדון בכל הזמנים דיבר עם כלי התקשורת באיצטדיון סמי עופר.

על ההגעה להופעה ה-550 אמר הקפטן: "אני מאוד מאושר. לא חשבתי שזה משהו שאעשה וזו לא הייתה המטרה שלי כשהייתי ילד קטן. רציתי לשחק כדורגל, לצאת לאירופה. לא חשבתי שיהיו לי כל כך הרבה הופעות ושני בהיסטוריה של מכבי ת"א. זה מדהים ואני זורם, כמה שיתנו לי יותר אני אשמח. אני עוד נהנה מאוד, כל יום לבוא לאימון, אפילו כשאני לא משחק לעשות אימוני השלמה עם יוסי זיגדון, לרוץ קצת. אני מאוד נהנה מכדורגל".

על המשך הדרך והשאלה האם הוא שוקל פרישה בקרוב ענה: "לי אין כוונה, בהנחה שמכבי תרצה שאני אפרוש אז אני אפרוש, אבל אני נהנה לשחק כדורגל, לא חושב על פרישה. מבחינתי ברמה האישית שלי היא לא קרובה אליי. פיזית אני מרגיש פנטסטי, יש לי את הכאבים שלי כמו כל השחקנים, אין שחקן שאין לו כאבים, בטח לא בגיל שלי. גם השחקנים שלא משחקים, אנחנו כל הזמן רוצים להוכיח את עצמנו וזהו, אני נהנה וזה מה שחשוב. אני בכל מקרה לא אשחק בשום קבוצה אחרת. אם מכבי לא תרצה שאמשיך כשחקן אז אפרוש".

על העונה הנהדרת שעוברת על מכבי סיפר ייני: "הצוות הזה מביא לנו מחשבה כל הזמן על ניצחון. זה לא משנה באיזה אימון, תרגיל, אתה לא רוצה להיות אחרון. אנחנו לא רוצים להפסיד אף פעם והם דוחפים אותנו קדימה וזה הופך להיות טבוע בנו וזה מאוד חשוב. גם כשאנחנו לא מופיעים טוב אנחנו עדיין מנצחים. חשוב להתייחס לרגעים שאנחנו פחות טובים או לרגעים שאנחנו ממש טובים ולא כובשים כדי לעבוד על זה ולהכריע את המשחקים קודם".