ערן זהבי רשם הערב (ראשון) עוד ציון דרך מדהים בקריירה מופלאה. החלוץ הגיע ל-400 שערים בקריירה, סייע למכבי לנצח 2:3 את בני סכנין ובסיום התפנה לסכם את מה שקרה באיצטדיון דוחא מהזווית שלו.

"זה הישג מרשים אין ספק, אבל חשוב שזה בא עם 3 נקודות", אמר זהבי, "ניצחון חשוב במגרש קשה, תמיד קשה פה והם חזרו למשחק בצורה טובה. עשינו משחק לא רע יחסית, חבל שספגנו וקצת נלחצנו בסוף אבל חשוב לצאת מפה עם 3 נקודות ולהתרכז במשימה שמחכה לנו ביום חמישי. משחק מאוד קשה וננסה לעשות את העבודה שם".

על כך שהבקיע רגע לפני שאולי היה מוחלף על ידי דור תורג'מן אמר: "אני שמח שהבקעתי וששחקנים נוספים מקבלים דקות. אנחנו נצטרך את כולם בתקופה הקרובה, זה טוב שיש לנו סגל גדול וטוב. אני שמח שהבקעתי אז זה בסדר".

על השאלה האם יש ציוני דרך שכבר סימן לעתיד ענה: "אני לאורך כל הקריירה חושב איך לעשות הכי טוב שאני יכול כדי לעזור לקבוצה שלי. זו העבודה שלי, להביא נקודות והשיאים מגיעים תוך כדי. אתם מעדכנים אותי כל פעם שיש משהו. תעדכנו אותי מה הבא ונשים את זה מטרה".

על פתיחת העונה המוצלחת של מכבי אמר: "אני לא אגיד שעשינו משחקים מעולים, היו לנו דקות מצוינות וקצת פחות טובות, אבל התוצאות מאוד טובות עד עכשיו. לא היו משחקים פשוטים ולא כל משחק הוא טיקי טאקה, אני אוהב שמנצחים לפעמים גם בקושי ועם אופי ומראים עוצמות כקבוצה. אני שמח שהשנה גם כשמשחקים פחות טוב יוצאים עם הנקודות ונצטרך להמשיך ככה".

לקראת המשחק המכריע מול גנט על עלייה לשמינית גמר הקונפרנס ליג אמר: "ביום חמישי יש לנו גם משחק מאוד חשוב שיראה אופי של קבוצה. אנחנו רוצים לנצח את המשחק הזה מול קבוצה מצוינת, נצטרך לבוא לעבוד קשה, לשפר את הדברים הפחות טובים ונגיע לנצח במטרה לזכות בראשות הבית. זה לא יהיה פשוט אבל אנחנו באים לשחק על על הקופה".