עידן נחמיאס פתח הערב (ראשון) בהרכב מכבי וסייע לצהובים לנצח 1:2 את מכבי פ"ת. אלא שמבחינת הבלם המשחק באיצטדיון המושבה הגיע בעיתוי לא פשוט לאחר שבימים האחרונים איבד את חברו הקרוב שי טרמין ז"ל שנפל בעזה. 

בסיום נחמיאס סיפר בדמעות: "המשחק הזה היה אמוציונלי בשבילי, חבר קרוב שלי נהרג בעזה לפני יומיים, שי טרמין. עליתי גם עם סרט לזכרו, רציתי לההבקיע ולחגוג (בשבילו) אבל לצערי לא יצא לי. הוא היה בן אדם כל כך אהוב ופיספסתי את הלוויה שלו היום בשביל המשחק. אני מאחל תנחומים למשפחה ולכל החברים שהיו קרובים אליו, יומיים קשים".

"נורא קשה, כבר אתמול באימון המאמן והצוות שאלו אותי אם אני מרגיש שאני יכול לשחק", הוסיף הבלם, "עבדתי כל כך קשה בשנה האחרונה, חזרתי מפציעה ארוכה ואחרי זה הייתה לי עוד פציעה קטנה ואמרתי להם שאני אעשה את ההפרדה הזו. כשעולים למגרש צריך לדעת לנתק ואני מרגיש שזה מה שעשיתי גם באימון אתמול וגם היום. ניסיתי להתנתק קצת למרות שבתקווה היה לי נורא קשה וזה נורא הציף אותי, אבל ברגע שהמשחק התחיל התעסקתי רק במשחק".

על הקאמבק של מכבי במחצית השנייה אמר: "היו הבדלים נורא גדולים במחציות, זה היה מבחן אופי. במחצית המאמן כל כך העיר אותנו שראיתם שאיך שעלינו למחצית השנייה כל כך מהר נכנס ה-1:1 ומשם האנרגיות רק התגברו. הראינו הרבה אופי ואנחנו שמחים על זה".