המומנטום האדיר של מכבי נמשך גם הערב (ראשון). הצהובים השלימו מהפך מלא אופי בדרך ל-1:2 על מכבי פ"ת באיצטדיון המושבה, השיגו ניצחון 9 ברציפות בכל המסגרות ובסיום המאמן רובי קין סיכם את ההופעה של שחקניו שהוסיפו לעצמם עוד 3 נקודות ושמרו על המקום הראשון בליגת ONE ZERO. 

"זה היה משחק קשה, התנאים לא היו נהדרים, ספגנו גול קצת מרושל", אמר קין, "ציפינו למשחק קשה, אבל ערן הגיע. דיברנו קצת במחצית וראיתם את התגובה, אני חושב שהבקענו בהתקפה הראשונה ואז הבעיטה החופשית הייתה נהדרת".

על החזרה של מכבי מפיגור אמר קין: "מה שאהבתי זה את האופי שוב, לפעמים יש משחק של שתי מחציות, זה לא יכול להיות יפה תמיד אבל הראינו אופי ונכונות להילחם. לא הייתי מרוצה במחצית הראשונה מהמאבקים על הכדור אבל במחצית השנייה ראיתם את ההבדל. היינו יכולים לכבוש עוד שערים".

"לפעמים צריך לחפור עמוק", הוסיף, "אנחנו מקשים על עצמנו כי אנחנו יוצרים מצבים וצריכים לסיים אותם, כשאנחנו ברגעים האלה אנחנו צריכים להיות קטלניים".

על שאלה איך ממשיכים את התקופה הנהדרת הזו ענה: "מנצחים. כשאתה מנצח, אתה יוצר אווירה של ביחד, אתה רואה את האחדות של השחקנים והאוהדים. אני תמיד אומר שלנצח נהיה הרגל. אני תמיד רוצה לשחק כדורגל מדהים, המגרש לא התאים לזה הערב אבל עדיין היה לנו רגעים יפים. אני מרוצה מכך שחזרנו שוב מפיגור. יהיו לנו עוד משחקים כאלה ונצטרך אופי".