מכבי שמרה הערב (ראשון) על המקום הראשון בליגת ONE ZERO אחרי עוד ניצחון. הפעם הצהובים גברו 2:3 על בני סכנין, לאחר שכבר הוליכו 0:3 בשלבים די מאוחרים, ובסיום המאמן רובי קין סיכם. 

 

"אמרתי לפני המשחק שאני רוצה שער נקי, שייטנו ופשוט נכבנו בדקות הסיום, אנחנו צריכים לתקן את זה", אמר קין, "זה לא צריך להיות משחק שאנחנו נלחצים בסיום. היינו יכולים לכבוש עוד בסיום, שני השערים הגיעו מטעויות ואני לא מרוצה מהם".

"אנחנו חייבים להשתפר בזה", הוסיף, "אנחנו לא צריכים להיכנס לחדר ההלבשה ולהרגיש כמו הפסד בגלל 20 הדקות האחרונות, אבל אני אמשיך להגיד שבכדורגל חשובים הניצחונות. ברור שאני רוצה לנצח בלי לספוג, אנחנו יודעים שתמיד תהיה לנו הזדמנות להבקיע".

לקראת המשחק החשוב מול גנט ביום חמישי הקרוב אמר המאמן: "תהיה לנו קצת מנוחה ולאחר מכן נהיה מפוקסים לגמרי בגנט, להכין את הקבוצה. זה משחק ענק, אנחנו יודעים את זה. נשחק נגד מועדון גדול, עם תקציב עצום, קבוצה טובה מאוד. זה לא יהיה קל אבל נגיע לשם במטרה לנצח".

על ערן זהבי, שהגיע ל-400 שערים בקריירה אמר לסיום: "הוא עושה קריירה מדהימה. אני אמשיך להגיד את זה שכאשר אתה נותן לו הזדמנות הוא כובש, הוא מנצל הזדמנויות ולהגיע ל-400 שערים זה הישג מדהים".