מכבי ניצחה אמש (ראשון) 2:3 את בני סכנין בערב שכלל ציוני דרך מרשימים. מי שעבורו היה מדובר באירוע מיוחד הוא דור פרץ שעלה להופעתו ה-300 במדי מכבי. בסיום הוא סיכם את הניצחון והתייחס גם להישג האישי. 

צפו בקליפ: דור פרץ חוגג 300 הופעות במכבי

 

על ההגעה ל-300 הופעות במדי מכבי אמר פרץ: "זו תחושה נהדרת, להופיע פעם 300 במדי הקבוצה זה מאורע שהוא בשבילי חגיגי. מסמל על דרך, על תקופה והלוואי ורק אמשיך לחגוג מספרים גבוהים יותר של הופעות לצד הצלחות של הקבוצה".

על כך שמכבי ספגה שני שערים מאוחרים שהחזירו את היריבה למשחק אמר: "אנחנו צריכים להתקדם ולא לאפשר לדברים האלה לקרות. אנחנו בסך הכל במשחק נהדר, מובילים 0:3, שולטים במשחק ואז באמת קורה המאורע הזה שהמומנטום משתנה והקבוצה השנייה חוזרת ואנחנו לא יכולים לתת לזה לקרות. כשאתה משחק ומוביל 0:3 אז יש תחושה נעימה ובסופו של דבר בכדורגל תחושה נעימה לא מלווה אותך הרבה, אז אנחנו צריכים לאפשר לעצמנו להנות ולא לרדוף חזרה אחרי המשחק".

 
על כך שבעיטה שלו הובילה לשער עצמי של סכנין הוסיף: "אני שמח שהגול נספר כגול קבוצתי, זה מה שחשוב לנו, שתרמתי למשחק הקבוצתי ולתוצאה".

לקראת המשחק החשוב מול גנט בקונפרנס ליג ביום חמישי אמר לסיום: "לכל משחק באירופה יש לו משמעות נוספת היום. מעבר לזה שאנחנו מייצגים את המועדון שלנו יש פה שליחות שהיא מדינית ומאוד נרצה לשמח את האוהדים ואת כל האנשים שרוצים בטובתנו".