מכבי תל אביב תארח ביום רביעי הקרוב (10/01, 20:30) את מכבי חיפה במסגרת המחזור ה-7 (השלמה) של ליגת ONE ZERO. בשל הגבלות מטעם פיקוד העורף ו/או גורמים אחרים בדבר מספר הנוכחים המותר באיצטדיון, לעד 15,000 אנשים בלבד, כולל שחקנים, בעלי תפקידים ועוד, ובכפוף לכל מגבלה או תנאי רלוונטי שחלים מכל טעם, בכוונת המועדון לאפשר לבעלי מנוי לעונת 2023/24 המעוניינים להגיע למשחק הקרוב להירשם מראש לצורך כך, במטרה לקבל זכאות לכרטיס.

קיבלתם זכאות לכניסה למשחק הקרוב? לחצו כאן לרכישה ב-0 ש"ח

מתווה כניסת בעלי המנויים 

  1. כמות בעלי המנויים גדולה מכמות הצופים המותרת באיצטדיון לפי ההנחיות במועד זה ולכן אנחנו צפויים לערוך רישום וכן, לפי הצורך, הגרלה בה יקבעו מי מבעלי המנוי המעוניין בכך יוכל "לרכוש" כרטיס למשחק ב-0 ש"ח (הגרלה תתקיים רק במידה שהביקוש יעלה על ההיצע).
  2. הרישום של המעוניינים להגיע למשחק יהיה פתוח במשך זמן קצוב שיקבע לצורך זה. כל בעלי המנויים יקבלו מסרון המודיע על פתיחת ההרשמה לכל מי שמעוניין להגיע למשחק.
  3. בסיום הזמן שנקצב לרישום, ובמידה שכמות הנרשמים תהיה גדולה מסך המקומות המותרים, תיערך הגרלה על ידי רואה חשבון לקביעת בעלי המנויים שיהיו זכאים לקבל כרטיס לצורך כניסה לאותו משחק.
  4. במקרה שתתקיים הגרלה, המנויים שעלו בגורל יקבלו מסרון שיבשר על זכותם לרכוש כרטיס בסכום של 0 ש"ח למשחק הקרוב. האופציה לרכישת הכרטיס תהיה מוגבלת בזמן.
  5. בעלי מנויים שעלו בגורל ורכשו כרטיס למשחק אחד, יוכלו לקבל זכאות להגיע למשחק נוסף לאחר ששאר בעלי המנויים המעוניינים להגיע למשחק וטרם ניצלו זכות כזו, ינצלו את זכותם.

הרשמה למשחק הבית מול מכבי חיפה

  • היום (07/01) תיפתח ההרשמה לבעלי מנויים שירצו להגיע למשחק מול מכבי חיפה. ההרשמה תימשך עד יום שני (08/01) בשעה 14:00.
  • במהלך יום שני (08/01) יישלחו מסרונים לעולים בגורל, שיוכלו לרכוש כרטיס בסכום של 0 ש"ח למקום המופיע במנוי שלהם עד יום שלישי (09/01) בשעה 14:00.

קיבלתם זכאות לכניסה למשחק הקרוב? לחצו כאן לרכישה ב-0 ש"ח

המועדון שומר על זכותו לתת עדיפות לפי צרכים אופרטיביים, מסחריים ואחרים, ולרבות לחיילים, משרתי מילואים ו/או נפגעי אירועי ה- 7 באוקטובר.

שאלות נפוצות למתווה כניסת בעלי המנויים

עליתי בגורל למשחק מול מכבי חיפה. האם אוכל להירשם גם למשחק הבית הבא מול הפועל תל אביב?

כל בעל מנוי יכול להירשם לכל משחק. במידה שכמות הנרשמים תהיה נמוכה מכמות הכרטיסים המותרת, בעלי המנויים שזכו במשחק מול מכבי חיפה עשויים ככלל להיכנס גם למשחק הבית הבא.

עליתי בגורל למשחק מול מכבי חיפה ולא ניצלתי את הזכות לכרטיס. האם אוכל להירשם למשחק הבית הבא ולהיות בעל סיכוי זהה למנויים שלא עלו בגורל?

ברגע שעלית בגורל, בין אם בין אם מימשת את זכאותך לרכישת כרטיס ב-0 ש"ח או לא, ייחשב כאילו זכאותך נוצלה. תוכל להירשם גם למשחק הבית הבא, אולם בעלי מנויים אחרים שנרשמו גם הם למשחק הנוסף וטרם מימשו זכאות להגיע למשחק, אם יהיו כאלה, יזכו בקדימות. לכן, אם אתם יודעים שלא תוכלו להגיע למשחק מומלץ לא להירשם.

במידה שהנחיות פיקוד העורף ישתנו ותותר כניסת קהל גדולה יותר, האם המתווה ישתנה?

המתווה הקיים ילווה אותנו עד שכמות הקהל המותרת תכלול את כלל בעל- המנויים של הקבוצה, ויותאם בכל פעם למספר המותר על פי ההנחיות.