מכבי תארח הערב (רביעי, 20:30) את מכבי חיפה למשחק השלמה מהמחזור ה-7 בליגת ONE ZERO. הצהובים יארחו את המפגש בבלומפילד ומי שדיבר לקראת ההתמודדות המסקרנת היה ערן זהבי.

 
"אין ספק שניצחון ייתן לנו מקדמה יותר גדולה מאשר למכבי חיפה, אבל זה עוד משחק ליגה שצריך לבוא ולנצח", אמר זהבי, "המשחק הזה לא ייקבע אם ניקח או נפסיד את האליפות. הדרך עוד ארוכה".
על הזהות של מכבי העונה אמר זהבי: "כמועדון, מכבי תל אביב אני תמיד מעדיף לשחק את הכדורגל שלנו ולהיות אמיצים, ואם צריך להפסיד אז מפסידים, אבל זה נותן ביטחון לשחקנים ולמועדון. השנה משחקים כדורגל מאוד אמיץ בכל מגרש, לא זזים מהדרך שלנו, כשחקנים אנחנו נהנים לעשות זה ומעדיפים להיות אמיצים מאשר להתבטל".
 
 
על כך שלא כבש במחשקים האחרונים אמר החלוץ: "זה לא מלחיץ אותי, אלה רק שבועיים, זה לא חודשיים שלא כבשתי. אני מבין את הציפיות, אני יצרתי אותן ואני ביקורתי כלפי עצמי הרבה יותר מאשר אתם כלפיי ואני רוצה לכבוש בכל משחק, אבל הדבר היחיד שכיף לי הוא שלא כבשתי ולא איבדנו הרבה נקודות. אנחנו במקום הראשון, כך שאני שמח שהחברים שלי חיפו עליי כשלא הלך לי והם יודעים שאני אחזיר להם. כל משחק זה המקום לחזור לעצמי ולהבקיע, אני מנסה לעשות את זה בכל משחק, בכל מגרש ובכל מקום בעולם. אני מקווה שאצליח לעשות את זה, אני תמיד אעשה הכל בשביל הקבוצה. כשצריך להבקיע אז זה מגיע".
 
על העבודה עם רובי קין העונה סיפר: "רובי עזר לי מאוד בכמה דברים, הוא גם רוצה להרוג אותי לגבי דברים אחרים שאני מנסה לשפר. בכל מקום שאני נמצא אני מנסה להתאקלם למסגרת של הקבוצה ולהביא את הדברים שלי. לכל שחקן יש עבודה טקטית, לפעמים לפנות שטחים למישהו אחר או לשחק בנגיעה, זה הכל דרישות של מאמן. אני משתדל תמיד לזוז בין הטיפות ולהביא את הדברים שלי. תמיד, גם בגילי, יש מה ללמוד".