אחרי התיקו מול הפועל חדרה, מכבי תנסה מחר (רביעי, 20:30) לשוב למסלול הניצחונות כשתארח את מכבי חיפה למשחק השלמה מהמחזור ה-7 בליגת ONE ZERO. יממה לפני דיבר היום המאמן רובי קין במסיבת עיתונאים לקראת המפגש בבלומפילד.

על השאלה מה לא אהב ב-1:1 מול חדרה ביום ראשון ענה: "ברור שאתה רוצה לנצח בכל משחק, חשבתי שהיינו איטיים במחצית הראשונה, קצב איטי וכשאתה משחק נגד קבוצה שמגנה כך אנחנו צריכים ליצור מהירות ולא עשינו את זה. במחצית השנייה הנענו את הכדור מהר יותר ואפשר היה לראות את ההבדל. זה בעיקר היה הקצב האיטי".

"פיגרנו 1:0 ושיחקנו נגד קבוצה שמתמקדת בהגנה ואני לא מבקר אותם, אבל לחזור בדרך בה חזרנו, והיינו צריכים לנצח, אבל להראות אופי שוב גרם לי להיות מרוצה", הוסיף, "ברור שכל מאמן רוצה לנצח, אבל להראות את האופי הזה. כל משחק שונה ומחר זה יהיה שונה מהמשחק האחרון. מבחינתי ברגע שדיברתי עם השחקנים לאחר מכן זה נגמר. עוברים למשחק הבא".

קין כידוע היה מורחק מהמשחק האחרון וכשנשאל על התחושה סיפר: "שנאתי את זה, ממש שנאתי את זה. זה היה קשה ולא צריך לקרות ולא יקרה שוב, אני מבטיח לכם את זה".

לאחר מכן נשאל קין על כך שמאמן מכבי חיפה מסאי דגו אמר שכל משחק בליגה תלוי בקבוצתו ואמר: "כל מאמן מרגיש אותו דבר, אתה צריך להתרכז במה שאתה עושה. אני לא מודאג ממה קבוצות אחרות או מה מאמנים אחרים עושים אלא בעצמנו. מבחינתי, כל משחק תלוי בנו ובמה שאנחנו עושים, זה נורמלי".

על השאלה מי פייבוריטית במשחק אמר קין: "יש עוד דרך ארוכה, אני באמת לא חושב על כך. אני לא חושב על האליפות, על כלום. אני יודע שהם זכו באליפות 3 שנים ברציפות. יש לנו יתרון של 8 נקודות אבל הם זכו באליפות בעונות האחרונות, אני בכנות חושב על עצמי, על הקבוצה ועל מה שאנחנו רוצים לעשות ולא מוטרד ממה אנשים אומרים או חושבים. אעשה הכל והצוות שלי יעשה הכל כדי לנצח כל משחק ולוודא שהשחקנים תמיד מוכנים מנטלית. לא רק למשחק, גם לאימונים, ולשנות את הלך המחשבה כדי להיות ווינרים אמיתיים".

על השאלה מה צריך לקרות מחר כדי שמכבי תצליח במשחק ענה: "לשחק כדורגל טוב. לגרום לאוהדים להנות מכדורגל טוב, להזיז את הכדור מהר. אמרתי מהיום הראשון, המאמן שלהם יודע מה נעשה, אני יודע מה הם יעשו. יכולים להיות שינויים טקטיים קטנים אבל זה תלוי בהאם השחקנים יתפקדו במיטבם ביום נתון. אנחנו לא גאונים, אנחנו נותנים לחבר'ה כלים וזה תלוי בהם לבצע זאת. במהלך המשחק אנחנו צריכים לבצע שינויים, אבל זה בדיוק כמו כל משחק אחר. בסופו של דבר כשהשחקנים יוצאים לשם זו שאלה של האם אתה מצליח להופיע בדרך הטובה ביותר, לתת לעצמך את הסיכוי הטוב ביותר כדי לנצח בכל משחק, לא רק מחר".

על מצבם של יוריס ואן אובריים, דן ביטון ודריק לוקאסן אמר המאמן: "הם עומדים לרשותנו. לא אגיד לכם כמובן אם הם ישחקו, אבל הם עומדים לרשותנו".

לסיום נשאל קין על העבודה עם ערן זהבי ועל כך שהחלוץ לא כבש במשחקים האחרונים: "אם יש מישהו בכדורגל שאני לא מודאג ממנו זה ערן זהבי. הוא השחקן הכי מקצוען שיש, מגיע ראשון, עוזב אחרון, עושה הכל כמו שצריך. אם הוא יגיע למצב הוא יכבוש, הוא עשה את זה כל הקריירה. זו לא בצורת ארוכה, הוא יודע איפה השער, אני לא צריך להגיד לו את זה. הוא יותר רעב מכולם, אפילו בגילו, הוא רוצה לשחק בכל משחק, לנצח, הוא תחרותי. כמובן שאני יכול לעזור לו, ולא רק לו, כי תמיד אתה יכול להשתפר".