מכבי סיימה הערב (רביעי) בהפסד 1:0 את משחק ההשלמה מול מכבי חיפה במסגרת המחזור ה-7 של ליגת ONE ZERO. בסיום המאמן רובי קין דיבר עם כלי התקשורת וסיכם את ההופעה של הצהובים בבלומפילד.

"לא ניצלנו את המצבים שלנו, היו 60 דקות טובות אבל בפתיחה התחלנו לאט, זה גרם לקצת פאניקה וכמה טעויות. הם כבשו ולא הצלחנו לנצל את ההזדנויות לכיבוש", אמר קין, "אם אתה לא מנצל את המצבים ועושה טעויות בסופו של דבר אתה משלם את המחיר".

"בהמשך נרגענו אבל ברבע השעה הראשונה נתנו להם אנרגיה, גרמנו לעצמנו לבעיות", הוסיף, "אמרתי לשחקנים שבמשחקים כאלה אתה צריך להגיע עם ראש שקט ולמשך 10 דקות איבדנו כדורים, לא מה שאני רוצה לראות. אולי זה העצבים".

על חלון ההעברות שנפתח אמר המאמן: "אנחנו תמיד חושבים, למועדון יש אנשים ברקע שמסתכלים ואם נוכל להביא את האנשים הנכונים שיהפכו את הקבוצה לטובה יותר נבחן את זה. כמובן שקשה להביא גם שחקנים בגלל הנסיבות".

לקראת המשחק שמחכה לקבוצה מול בני ריינה ביום ראשון אמר המאמן: "אמרתי לשחקנים, עכשיו זה אתגר עבורכם. עכשיו אני רוצה לראות את המנהיגים האמיתיים ואת האופי, אמרתי להם אל תורידו את הראש. כן, זה לא נעים אבל המשחק הזה נגמר. אנחנו מתרכזים ביום ראשון. זה יהיה מבחן וכך אתה לומד על שחקנים. מי יכול להרים את הקבוצה".