עידו שחר ימשיך במכבי תל אביב לפחות לשנתיים וחצי נוספות לאחר שחתם על חוזה חדש עד תום עונת 2025/26 עם אופציית הארכה בשנה נוספת.

הקשר בן ה-22, שהצטרף למחלקת הנוער של מכבי בגיל 11, אמר לאתר הרשמי לאחר שחתם על החוזה: "אני מאושר לעשות את כל הדרך הזאת מהילדים ועד לקבוצה הבוגרת. החלום שלי היה לשחק בבוגרים של מכבי ועכשיו עם החתימה על החוזה החדש אני בדרך להגשים חלומות גדולים עוד יותר. התמדה ועבודה קשה תמיד הובילו אותי לאורך כל הדרך וימשיכו לאפיין את המשחק שלי גם בעתיד. אני אעשה הכל למען הקבוצה והמועדון על מנת שנמשיך לרוץ קדימה, לזכות בתארים ולשמח את האוהדים".

מנכ"ל מכבי ת"א, בן מנספורד, הוסיף: "כולנו מאושרים שעידו נשאר במכבי לטווח ארוך. זו החתמה חשובה. עידו מייצג את כל מה שמכבי. שחקן מאוד מוכשר הניחן בשילוב של מוסר עבודה גבוה בשילוב של רצון עז להפוך להכי טוב שהוא יכול ולנצח כחלק מהקבוצה. אנו מתרגשים לראות את עידו ממשיך במסע שלו במדי מכבי. #100%מכבי".

שחר שערך העונה 8 הופעות בכל המסגרות, ערך את הופעת הבכורה שלו בבוגרים יומיים לאחר יום הולדתו ה-19 במסגרת גמר גביע הטוטו נגד בני סכנין. שחר, שערך סה"כ 22 הופעות בכל המסגרות במדי מכבי מהן 11 בגביעי אירופה השונים, שיחק כמושאל בבית"ר תל אביב בת-ים, הפועל חיפה, מכבי פתח תקווה, ואפולון לימסול.

את נבחרות ישראל הצעירות ייצג שחר ב-26 משחקים בין לאומיים בגילאי 17, 19 ובמדי הנבחרת הצעירה.