מועדון הכדורגל מכבי תל אביב מודיע על מינויו של ז'ארקו לאזטיץ' כמאמן הראשי לאחר שסיכום הושג עם קבוצת TSC באצ'קה טופולה הסרבית.

הבעלים מיץ' גודלהאר אמר: "אני שמח לקבל את פניו של ז'ארקו והצוות שלו למכבי תל אביב. במהלך התהליך התרשמתי מאוד מחוסנו הנפשי והמתודולוגיה הברורה של ז'ארקו, שתרמה ללא ספק להמשכיות שבהישגיו כמאמן. ז'ארקו הבין את המשימה הכרוכה במכבי והוא מוכן לעבוד קשה על מנת להצעיד את המועדון קדימה ולהגיע להישגים. אנא הצטרפו אליי לקבל בברכה את פניו של ז'ארקו ושאר אנשי הצוות המקצועי ונאחל לו הצלחה רבה".

ז'ארקו לאזטיץ' הוסיף: "אני נרגש להצטרף למועדון אדיר כמו מכבי ומחכה כבר לעבוד קשה על מנת להפוך את הקמפיין הזה למוצלח ככל האפשר".

הסרבי בן ה-42 הוביל את TSC בעונה שעברה למקום השלישי בליגה הסרבית ונבחר על ידי עמיתיו והקפטנים של שאר הקבוצות למאמן העונה בארצו.

באדיבות TSC באצ'קה טופולה, האתר הרשמי ()

לאזטיץ' הצטרף ל-TSC בנובמבר 2021 מהעולה החדשה פ.צ מטאלץ אותה הוביל למקום השמיני בטבלה. שנה לאחר מינויו למאמן TSC, סיים לאזטיץ' את עונת 2022/23 במקום השני בטבלה. הוא הוביל את TSC בעונה שעברה לשלב הבתים של ה-EUROPA League שם התמודדה קבוצתו עם ווסטהאם, פרייבורג ואולימפיאקוס.

את רוב קריירת המשחק שלו עשה לאזטיץ' בסרביה עם פ.ק בלגראד, פרטיזן במדיה זכה באליפות ובגביע (2007/08), וויבודינה, בז'אניה ותקופות קצרות ביוון ובאינדונזיה. לאחר שפרש ב-2013 החל בקריירת אימון כשהוא מתקדם בפרטיזן בתפקידי אימון שונים בהם עוזר מאמן הקבוצה הבוגרת, מאמן עד גיל 17, עד גיל 18 ועד גיל 19, מאמן זמני בקבוצה הבוגרת, ומאמנה הראשי של קבוצת המילואים טלאופטיק. הוא מונה ב-2020 למאמנה של מטאלץ גורניי מילנובאץ לפני שעורר את עניינה של TSC בה אימן בשנתיים וחצי האחרונות.

לאזטיץ' יגיע לתל אביב בימים הקרובים ואליו יצטרפו במכבי דראזן בוליץ' ומוטאבדזיץ' דובריוויה, שעבדו לצידו ב-TSC כמו גם בויאן לאוניטביץ'.

באדיבות TSC באצ'קה טופולה, האתר הרשמי ()