עונת 2024/25 תיפתח מחר (שני, 20:00) רשמית כשמכבי תעלה למשחק אלוף האלופים מול מכבי פתח תקווה. רגע לפני, המאמן ז'ארקו לאזטיץ' דיבר היום במסיבת עיתונאים ראשונה בתפקיד לקראת מה שגם יהיה משחק הבכורה שלו על הקווים עם האלופה.  

תחילה נשאל לאזטיץ' על הפילוספיה שלו כמאמן וענה: "אני מתרגש להיות פה במועדון הענק הזה. הפילוסופיה שלי היא לגרום לשחקנים למצות את הטוב ביותר שלהם. אנחנו רוצים לשחק כדורגל פרו אקטיבי, לכבוש שערים כמו שכל מאמן או שחקן רוצה אבל אנחנו מתאמנים על כך בכל אימון וללא הכדור אנחנו רוצים להשיג אותו מהר ככל האפשר. יש לנו הרבה עקרונות ואנחנו בתחילת הדרך, אנחנו מנסים לפתח את המשחק שלנו וממשחק למשחק נראה איך השחקנים מסתגלים למה שאנחנו רוצים להשיג".

לאחר מכן נשאל על ההצעה ממכבי לאחר שלפני למעלה מעשור הגיע לישראל להיבחן כשחקן וענה תחילה בחיוך:  "אין ספק שאני מאמן טוב יותר לעומת השחקן שהייתי, הייתי שחקן נורא. זה כבוד, יש לי מוטיבציה גבוהה וציפיות מעצמי ומהצוות. אנחנו מבינים לאן הגענו, איזה מועדון זה והציפיות שיש לאוהדים ולכולם. נעשה את הטוב ביותר שלנו כדי לעזור לשחקנים להראות את האיכות שלהם וכדי לנצח".

על השיחות עם מאמנים סרבים שכבר עבדו במועדון סיפר: "הם אמרו לי דברים טובים מאוד, שיתפו הרבה מידע. דיברתי איתם, עם מאמנים שעבדו איתם וקיבלתי המלצות חמות על המועדון והאנשים. בשיחות עם כולם במועדון הרגשתי את התשוקה וזו הסיבה העיקרית מדוע אני והצוות פה. אנחנו מאמינים שאפשר לעשות דברים גדולים עם התמיכה הזו".

על התקופה שעוברת על המדינה אמר:
"דיברתי עם אנשים שגם הם ממדינות אחרות וגרים פה עם המשפחות. גם המשפחה שלי תגיע, אנחנו מסרביה ומכירים איך דברים נראים. אני מקווה שבקרוב הכל יהיו בסדר והחיים יימשכו ללא בעיות".

על הרושם מהקבוצה עד כה וההכנות ללא שחקני הנבחרת האולימפית:
"הקבוצה הזו זכתה באליפות בעונה שעברה וזו התשובה. אני חייב לאחל הצלחה לשחקנים בנבחרת האולימפית כי זה הכבוד הכי גדול שיש לשחק עבור המדינה שלך. ידעתי על זה כשהחלטתי לקבל את ההצעה. התרשמתי מאוד מאיך שחקנים מתאמנים ומנסים ליישם את מה שאנחנו מצפים מהם. ברור שיש הרבה מה לשפר, ראינו דברים טובים ודברים שאנחנו רוצים לשפר, אנחנו עדיין בפרק של היכרות ולנסות להבין מה העמדות הכי טובות לחלק מהשחקנים. שחקנים צריכים זמן להסתגל לעקרונות אבל אנחנו עובדים הרבה. למאמן אף פעם אין מספיק זמן וכבר מחר יש לנו משחק חשוב ונעשה הכל כדי להיות מוכנים לכל המשימות".

על השאלה כמה חשוב עבורו לפתוח את העונה עם תואר ענה:
"חשוב מאוד. ברור שכרגע אנחנו חושבים רק על המשחק מחר. אנחנו ביחד שלושה שבועות, אנחנו מצפים למשחק קשה מול מי שזכתה בגביע. יש לנו כבוד גדול אליהם. אנחנו יודעים שהם החליפו מאמן ובחרו במישהו שמשחק דומה לאיך הם שיחקו בעבר, עם שחקנים צעירים, קבוצה אגרסיבית מאוד. אנחנו מוכנים, ראינו הרבה משחקים, גם ממחנה האימון העונה ואני מאמין שאנחנו צריכים להיות ברמה הכי טובה שלנו כדי לנצח ואני מקווה שזה יהיה כך".

על האתגר שבהגנה על תואר האליפות העונה הוסיף: 
"האתגר הוא הסיבה שבחרנו בעבודה הזו. אנסה להנחיל לשחקנים שהעונה שעברה הסתיימה וננסה לחשוב כאילו אנחנו לא מגינים אלא רוצים לזכות במשהו חדש. בכדורגל מה שחשוב שהוא מה קורה היום ומחר. אני רוצה להיות חלק מההיסטוריה של המועדון הגדול הזה".

על התמודדות עם הלחץ בתפקיד:
"אני חייב להזכיר את נובאק ג'וקוביץ', הוא תמיד אומר שהלחץ הוא זכות, במיוחד בספורט. לכן אנחנו פה, תאמינו לי שעבורי והצוות הלחץ הכי גדול מגיע מעצמנו. כל השבוע אנחנו מתכוננים כדי לנצח במשחק ואנחנו רוצים להראות משהו לאוהדים, למועדון, את מה שהכנו. אני יודע שאם נפסיד יהיו ביקורות, אם ננצח הכל יהיה בסדר אבל זה לא משנה. אני תמיד מנתח עם השחקנים שלי את מה שקורה. כדורגל הוא לא צפוי ולפעמים התוצאה שונה ממה שאמור להיות אבל אנחנו במועדון שתמיד רוצה לנצח. נתכונן טוב לכל משחק וננסה תמיד לנצח".