במשחק ההכנה האחרון במחנה האימונים בפולין מכבי תל אביב גברה 0:2 על אומוניה ניקוסיה הקפריסאית. עבור המאמן הסרבי של הצהובים, ז'ארקו לאזטיץ' זה היה משחק ההכנה האחרון לפני המשחק הרשמי הראשון של מכבי ביום שני (20:00) בקרב על תואר אלוף האלופים עם מכבי פתח תקווה.

כזכור, בשני משחקי ההכנה הראשונים במחנה מכבי הביסה 0:5 את רוך חוז'וב הפולנית ונפרדה ב-0:0 עם ראקוב. 

הרכב הצהובים שפתח הערב עם שינוי בודד אחד מזה שפתח במשחק נגד ראקוב: רועי משפתי; אבישי כהן, עידן נחמיאס, רז שלמה, אופיר דוידזאדה, יוריס ואן אובריים, דור פרץ, גבי קניקובסקי, דן ביטון, בר לין, סייד אבו פרחי

מחצית ראשונה
בפתיחת המשחק דווקא הקפריסאים הם אלה שאיימו ראשונים על השער. בדקה ה-3 יאניס מסוראס בעט כדור אלכסוני מזווית קשה ומשפתי קלט. שתי דקות לאחר מכן חלוץ ניקוסיה, אנדרוניקוס קקוליס, מצא עצמו במצב טוב ברחבה, הוא בעט אל השער ודוידזאדה בלם את הכדור ומנע שער בטוח.

בדקה ה-33 אומוניה ניקוסיה כבשה שער שנפסל בעקבות נבדל. אמינה קאמאס בעט כדור אלכסוני שמצא את הרשת, אך קקוליס עמד בעמדת נבדל והסתיר למשפתי את הכדור.

בדקה ה-43 התקפה מתפרצת של ניקוסיה הסתיימה בבעיטה אל המסגרת של ווילי סמדו אל המסגרת ומשפתי קלט את הכדור המסוכן.

רגע לפני הירידה למחצית התקפה מסודרת של מכבי הסתיימה בבעיטה מתוך הרחבה של דן ביטון, הכדור נבלם על ידי ההגנה.

מחצית שניה
בפתיחת המחצית השניה ז'ארקו לאזטיץ' ביצע שלושה חילופים במדי הצהובים. ערן זהבי, מתן חוזז ומתן בלטקסה נכנסו במקום אבישי כהן, בר לין וסייד אבו פרחי.

בדקה ה-52 בעיטה חופשית של מטאו מאריץ מניקוסיה חלפה סמוך למשקוף השער והחוצה. חמש דקות לאחר מכן שוב הקפריסאים, הפעם סמדו בעט מהצד השמאלי של הרחבה אל המסגרת ומשפתי קלט.

בדקה ה-61 הצהובים קיבלו כדור עונשין מ-11 מטרים. זהבי הכניס כדור טוב אל קניקובסקי ברחבה, הקשר השאיר לדור פרץ שהוכשל על ידי סנו קוליבאלי. זהבי הקשית את הפנדל פנימה. 0:1 למכבי.

בדקה ה-65 מכבי כמעט וכבשה שער נוסף. כדור חופשי מהצד השמאלי הורם על ידי דן ביטון אל הרחבה, דור פרץ עלה גבוה ונגח את הכדור שחלף סמוך לקורה והחוצה.

בדקה ה-67 שחר רוזן נכנס במקום אופיר דוידזאדה.

בדקה ה-77 שלושה חילופים נוספים למכבי. אופק מליקה נכנס בין הקורות במקום משפתי, נדם נידם ויונתן כהן נכנסו במקום דור פרץ ודן ביטון.

בדקה ה-81 מכבי כמעט והכפילה את התוצאה. כדור קרן של יונתן כהן הגיע אל מתן בלטקסה שמקרוב נגח החוצה והחמיץ מצב טוב מול השער.

בדקה ה-84 מכבי עלתה ל-0:2. כהן הכין את הכדור לנידם שמסף הרחבה בעט כדור אלכסוני פנימה.

בדקה ה-90 ואן אובריים מסר כדור טוב אל זהבי ברחבה שבעט בנגיעה אל השער אך הכדור חלף מעל המשקוף והחוצה. בסיום המשחק התוצאה נשארה 0:2 לצהובים.