מכבי תל אביב פתחה את מחנה האימונים ברגל ימין אחרי ניצחון 0:5 על רוך חוז׳וב במשחק ההכנה הראשון בעידן של ז'ארקו לאזטיץ‘.  דור פרץ העלה את הצהובים ליתרון אחרי בישול של דן ביטון (25). לקראת המחצית ביטון כבש בבעיטה אדירה אל החיבורים (44), נדב נידם כבש את השלישי אחרי מהלך אישי (64) וסייד אבו פרחי השלים צמד (73 ו-88).

 

צפו בעידן נחמיאס מדבר לאחר המשחק

בשער: רועי משפתי. עידן נחמיאס, רז שלמה, מתן בלטקסה, אופיר דוידזאדה, יוריס ואן אובריים, גבי קניקובסקי, דור פרץ, דן ביטון, יונס מלדה, הנרי אדו.

מחצית ראשונה
כבר בפתיחת המשחק הצהובים איימו ראשונים על השער. בדקה ה-2 כדור קרן שהוגבה לרחבה ננגח על ידי מתן בלטקסה אל השער והכדור הלך החוצה. דקה לאחר מכן שוב מכבי עם ההזדמנות, הנרי אדו בעט כדור אלכסוני מסף הרחבה והכדור חלף סמוך לקורה והחוצה.

בדקה ה-18 של המשחק בלטקסה ניסה את מזלו מרחוק אך הכדור הלך מעל השער.

בדקה ה-20 התקפה מתפרצת של הפולנים הסתיימה בכדור רוחב מסוכן אל הרחבה, משפתי יצא טוב ובקצות האצבעות הצליח להוציא את הכדור מרגליו של לוקאס מונטה.

בדקה ה-25 מכבי עלתה ליתרון 0:1. דן ביטון הכניס כדור עומק נהדר אל דור פרץ שמקרוב הצליח למצוא את הרשת.

בדקה ה-32 רוך חוז׳וב כמעט וחזרה אל המשחק. בעיטה חופשית של מאתיוס צ׳מארק הלכה על החיבורים ורועי משפתי התעופף אל הכדור והציל את הכדור לקרן ובכך מנע שער בטוח.

בדקה ה-44 זה כבר 0:2 למכבי אחרי בעיטה אדירה של דן ביטון. המהלך החל מכדור קרן של קניקובסקי שהורחק מחוץ לרחבה. ביטון השתלט על הריבאונד ושחרר בעיטה אדירה ברגל שמאל שהלכה אל החיבורים.

מחצית שניה
בשער: אופק מליקה. אבישי כהן, עידן נחמיאס, אדיר קורדובה, שחר רוזן, רוי נאוי (עידו עולי – 68), בר לין, נדב נידם, יונתן כהן, אורי עזו (מתן חוזז – 68) וסייד אבו פרחי.

בדקה ה-54 אבישי כהן הכניס כדור עומק אל יונתן כהן שניסה לבעוט כדור אלכסוני אל השער אך הכדור הלך מעל השער. שתי דקות לאחר מכן אורי עזו מצא את בר לין בתוך הרחבה, הקשר בעט אל הפינה הקרובה אך שוער חוז׳וב הצליח להדוף את הכדור.

בדקה ה-59 עזו חטף את הכדור בחלק הקדמי ושחרר בעיטה חזקה אל המסגרת, שוב השוער הצליח להדוף ולמנוע שער בטוח.

בדקה ה-64 זה כבר 0:3 למכבי. המהלך החל אצל שוער הצהובים, אופק מליקה, הכדור הגיע אל נדב נידם שדהר ממחצית המגרש עד הרחבה ובעט כדור אלכסוני אל הפינה השמאלית פנימה.

בדקה ה-70 הפולנים איימו על השער. הרמה מהאגף הימני ננגחה על ידי סומה נובוטני מעל השער.

בדקה ה-73 מכבי כבשה שער נוסף אחרי מהלך קבוצתי נהדר. מתן חוזר קיבל את הכדור באגף השמאלי, הוא הרים כדור חד אל הרחבה וסייד אבו פרחי המשיך בנגיחה פנימה. 0:4 למכבי.

בדקה ה-78 כדור חופשי של חוז׳וב שנבעט על ידי סיימון סימנסקי הלך אל החיבורים ואופק מליקה הצליח להדוף את הכדור המסוכן לקרן.

בדקה ה-88 אבו פרחי השלים צמד והעלה את מכבי ליתרון 0:5. בר לין חטף את הכדור בחלק הקדמי, הוא מצא את יונתן כהן באגף הימני שהמשיך בכדור רוחב אל הרחבה ואבו פרחי המשיך בנגיעה פנימה. בסיום התוצאה נשארה זהה.