עונת 2024/25 נפתחת באופן רשמי ומכבי תל אביב ו-FILA גאות להשיק את מדי המשחק הרשמיים שילוו את אלופת המדינה לעונה הקרובה. האליפות האחרונה שהעניקה לנו את הכוכב החמישי, באה בשנה מורכבת מאוד, אשר הוכיחה את האהבה העצומה בין המועדון והאוהדים שמלווים אותה בכל רגע אם זה על כר הדשא ומחוצה לו.

צפו בסרטון השקת המדים:

 

בחולצת הבית הצבע הצהוב מוביל בגאון את העיצוב כשהעונה גם הצבע הלבן יקבל מקום בשרוולים ובצידי החולצה. בחזית הלוגו של נותנת החסות הראשית של המועדון, פלאפון G5, אשר הצטרפה למשפחת מכבי הקיץ ותלווה אותנו בשלוש השנים הבאות.

לרכישת מדי הבית לעונה 2024/25 לחצו כאן והתחדשו!

על החזה תמצאו את הסמל עם הכוכב החמישי שמסמל את האליפות ה-25 של המועדון המעוטר בישראל. הכוכב יוטמע על גבי החולצה העונה מעל לארבעת הכוכבים. השנה בחרנו לתת דגש לדורות של אוהדים שמהווים את העוצמה והכח המלווים את המועדון בכל רגעי ההיסטוריה שלו. בגב חולצות השחקנים מודפס ציטוט מתוך שיר האוהדים "זה אני ואת מכבי" שמבטא את האהבה, ההזדהות והקשר העמוק של כל אחד מאיתנו למועדון. לקבוצה. לסמל.

עוד בגב החולצה תמצאו את נותנת החסות חברת השילוח וההפצה CARGO. על גבי המכנס יופיע לוגו נותנת החסות KOPELL GROUP.

מלבד מדי הבית החדשים מחכה לכם גם החולצה הרביעית לעונת 2024/25 בגוון אוף וויט בהשראת חולצת המשבצות האייקונית המוכרת לכולנו כשהפעם מקבלת טוויסט אופנתי וטרנדי – המשבצות מורכבות מהסמל של מכבי בצבע הכחול וכאלו בשילוב של גוון אופווייט.

לרכישת המדים הרביעיים לעונת 2024/25 לחצו כאן והתחדשו!

המדים החדשים לעונת 2024/25 כבר מחכים לכם בחנות האונליין של מכבי ובחנות הדגל הרשמית באיצטדיון בלומפילד. חברי Forever? זו ההזדמנות להזכיר כי בעת רכישת המדים בחנות האונליין תוכלו להשתמש בשובר על סך 100 ש"ח שקיבלתם כמתנת הצטרפות למועדון האוהדים.