מכבי תל אביב וחברת פלאפון, נותנת החסות הראשית של הקבוצה, השיקו הבוקר את מדיה הרשמיים לעונה הקרובה של אלופת המדינה, לראשונה עם לוגו – פלאפון 5G. המדים החדשים של חברת FILA, המלבישה הרשמית של המועדון, הושקו באירוע מיוחד שנערך באצטדיון בלומפילד בהם הצבע הצהוב מוביל בגאון את עיצוב חולצת הבית כשהעונה גם הצבע הלבן יקבל מקום בשרוולים ובצידי החולצה.

ההשקה נערכה כמחווה לדורות של אוהדים שמהווים את העוצמה והמסורת ומלווים את המועדון בכל רגעי ההיסטוריה שלו. ההשקה מלווה בציטוט בשיר האוהדים –  "זה אני ואת מכבי", המבטא את האהבה, ההזדהות והקשר העמוק של כל אחד מאיתנו למועדון, לקבוצה ולסמל.

באירוע השתתפו הנהלת מכבי תל אביב, בראשון מנכ"ל המועדון בן מנספורד; מנכ"ל פלאפון, אילן סיגל; יו"ר קבוצת בזק, תומר ראב"ד; מאמן הקבוצה, ז'ארקו לאזטיץ', השחקנים ערן זהבי, דור פרץ וניר ביטון ואורחים נוספים.

את אירוע ההשקה פתח מנכ"ל המועדון, בן מנספורד שאמר: "בוקר טוב וברוכים השבים אצטדיון בלומפילד. אירוע השקת התלבושת הביתית הוא תאריך שנכנס ללוח השנה בשלב מוקדם של הקיץ ותמיד אני מבחין בהתרגשות במשרד ככל שהרגע הזה מתקרב.

זוהי השנה החמישית עם FILA כיצרנית המדים הרשמיים. אני רוצה להודות ליוסי איראני וכל הצוות שלו שממשיכים להיות חלק בלתי נפרד מהמשפחה שלנו.
כולנו יודעים כמה קשה היתה העונה שעברה. התמודדנו עם כל כך הרבה אתגרים אבל נשארנו מאוחדים עובדה שמעניקה לכולנו תחושת גאווה עצומה שסיימנו את העונה כאלופים. הזכייה באליפות ה-25 שלנו וכתוצאה מכך יופיע במדים החדשים מעל לסמל המועדון כוכב חמישי היה מיוחד עוד יותר.

יחד עם הכוכב החמישי, אנו שמחים לבשר כי פלאפון תהפוך לנותנת החסות הראשית כשבעוד מספר דקות תוכלו לראות את הלוגו של פלאפון G5 על המדים החדשים של מכבי.פלאפון היא ספקית הסלולר המובילה בישראל. טכנולוגיית G5 של פלאפון מביאה יתרונות רבים לאוהדים שלנו ותשדרג את חוויית הצפייה ביום משחק באצטדיונים ברחבי הארץ. ברצוני לחזור ולברך את אילן ואת כולם בפלאפון בברכת ברוכים הבאים.

כולנו מצפים לראות את ז'ארקו על הקווים בפעם הראשונה מחר. ז'ארקו והצוות שלו הותירו על כולנו רושם מצוין וזו תהיה הרגשה נפלאה לחזור ולשחק כדורגל מחר.
אמרנו לז'ארקו שאין מקום שמצליח להשתוות לבלומפילד וזה נהדר לראות שכל כך הרבה בעלי מנויים כבר חידשו אותם לקראת העונה הקרובה.
תודה שהגעתם ויאללה מכבי !"

מנכ"ל פלאפון, אילן סיגל, התייחס לחיבור למועדון ולחסות הראשית ואמר: "אנו גאים להיות נותני החסות הראשיים ולהצטרף למשפחת מכבי תל אביב. מעבר למצוינות הספורטיבית של מכבי תל אביב שכולנו עדים לה, אנו שותפים יחד לערכי המצוינות החינוכית והערכית. פלאפון שמה בראש מעייניה את התרומה לקהילה ולחברה בישראל. החיבור בין שני מותגים מובילים. פלאפון, חברת הסלולר הראשונה והמובילה בישראל ומכבי תל אביב הקבוצה המובילה והמעוטרת ביותר בישראל מתבקש ואני בטוח שנגיע יחד להישגים גדולים. האוהדים הרבים והמבקרים באצטדיון בלומפילד ייהנו מהשדרוגים והתיעדוף בחוויית MAX G5. בתוך כל השנה הקשה והמורכבת שאנחנו עוברים, כולנו מחפשים מעט נחמה ושאיפה לחזור לשגרה והכדורגל מהווה עבור רבים נחמה ומספק רגעים של אושר. שנדע ימים שקטים ובטוחים ושכל החטופים ישובו הביתה במהרה."