מכבי תחל מחר (שלישי, 20:30) את העונה האירופית כשתתארח אצל סטיאווה בוקרשט למשחק הראשון מבין שניים בסיבוב השני של מוקדמות ליגת האלופות. הערב (שני) ערכה הקבוצה מסיבת עיתונאים לקראת המשחק בבוקרשט בה דיבר גם הקשר יוריס ואן אובריים. 

"אנחנו בונים את עצמנו עם מאמן חדש, עם עקרונות חדשים וסגנון חדש אבל זה מתאים לקבוצה שלנו טוב מאוד. אני חושב שאנחנו מוכנים למשחק הזה", אמר ואן אובריים בתחילת דבריו.

על היריבה שמחכה למכבי, שהבקיעה 11 שערים מול וירטוס מסן מרינו אמר: "זה מועדון גדול עם כמה שחקנים טובים מאוד. זו קבוצה טובה. יש להם הרבה יכולת אישית אבל אנחנו גם לא ברמה של יריבה מסן מרינו. זו קבוצה טובה שיכולה לשחק עם הרבה שחקנים על שטח קטן".

על כך שסטיאווה כבר פתחה את העונה בליגה הרומנית וקיימה שני משחקי ליגה בנוסף למשחקים באירופה אמר: "יכול להיות שהם בקצב קצת שונה אבל אני חושב שמחנה האימונים שלנו היה די אינטנסיבי כך שהתאמנו בקצב דומה לזה של משחקים".

כשנשאל על שחקני המפתח של מכבי ענה: "אני לא אוהב לדבר על שחקנים ספציפיים, אני חושב שאנחנו טובים מאוד כשאנחנו משחקים כקבוצה".

על כך שברומניה אמרו שיש דימיון בין הקבוצה אמר הקשר לסיום: "יש דברים דומים, יש דברים שונים ואני מאמין שהדברים השונים גם יהיו אלה שיעשו את ההבדל".