מכבי תל אביב תסיים היום 10 ימים של הכנות לקראת עונת 2024/25 במחנה אימונים בפולין. הקבוצה תשוב לארץ הלילה וכבר מסוף השבוע תחל בהכנות לקראת המשחק הרשמי הראשון של העונה בקרב על התואר הראשון של העונה – אלוף האלופים נגד מחזיקת הגביע, מכבי פ"ת (שני, 20:00).

 

עבור המאמן ז'ארקו לאזטיץ', עשרת הימים האחרונים היו הזדמנות להחבר יותר לקבוצה ולבחון את הסגל שהיה חסר ללא שחקני הנבחרת האולימפית.

"מחנה אימונים כמו כל מחנה אימונים זו הזדמנות כשמגיע צוות אימון חדש זה הזמן ליצר את ההכרות בין הצוות ובין השחקנים ולהעביר את הציפיות שלנו לאיך אנחנו רוצים לשחק", אמר לאזטיץ' בסיכום עשרת הימים בפולין. "זה גם זמן טוב כשאנחנו עשרה ימים יחד ואני מרוצה מהמחוייבות של השחקנים, והאימונים שלהם. אני שבע רצון גם מזה שאין לנו פציעות".

במהלך עשרת הימים במחנה קיימה מכבי 3 משחקי הכנה מתוכם ניצחה ב-2 – רוך חוז'וב (0:5) ואמש את אומוניה ניקוסיה הקפריסאית (0:2). את המשחק נגד ראקו סיימה בשיוויון ללא שערים. המאמן סיכם את המשחק אמש שנפתח לא טוב אבל הסתיים בניצחון מתוק: "במחצית הראשונה נראינו עייפים אבל במחצית השנייה נראינו טוב יותר. נחזור הביתה, ננוח קצת ונתחיל את ההכנות לקראת המשחקים הקרובים שיש לנו. מהמשחק האחרון והשניים שלפניו אנחנו למדים גם ממה שטוב וגם ממה שרע. אנחנו ננתח את הכל כמובן. יש לנו עוד כמה ימים עד למשחק הרשמי הראשון בישראל. אני מאמין שצעד אחר צעד אנחנו נשפר את הדברים. בסה"כ אני מרוצה מהאופי שהציגו השחקנים גם במשחק אימון האחרון שהם כבר עייפים וחושבים על הבית והמשפחות שלהם".

העובדה שמכבי חסרה לפחות 5 שחקני סגל ששוחררו למשימות המשלחת לאולימפיאדה, הובילה לכך שלא מעט שחקני נוער צעירים קיבלו את ההזדמנות להצטרף למחנה האימונים: "אני מסופק מהיכולת שהציגו גם השחקנים הצעירים שהצטרפו למחנה" אמר לאזטיץ'. "בטח שעבור חלקם זה מחנה ראשון עם הקבוצה הבוגרת. רובם עשו את כל המאמצים ואני חושב שהם יכולים לקחת המון מהעשרה ימים האלה גם לניסיון שלהם ואני מניח שאת חלקם אנחנו נראה בעתיד בקבוצה הבוגרת. הם צריכים להמשיך לעבוד קשה וכך יוכלו להיות גם שחקני מכבי בעתיד".

על המפגש עם שחקני הנבחרת הצעירה לפני משחק ההכנה שיה להם לא רחוק ממחנה האימונים אמר המאמן: "זה היה חשוב לראות את המשחק של הצעירה. יש לנו שם שחקנים. היה חשוב גם לפגוש אותם ולדבר איתם וזה היה גם חשוב לתת להם את הביטחון כשהם מייצגים את המדינה".