מכבי תל אביב תארח ברביעי (21:30) את FCSB במשחק הגומלין של הסיבוב השני במוקדמות ליגת האלופות. אחרי ה-1:1 במשחק הראשון שתי הקבוצות מגיעות בדריכות גדולה במטרה להשיג את הכרטיס לסיבוב השלישי ולהבטיח עונה עם שלב בתים אירופי.

 

אחרי שנחתו בבודפשט בה יארחו את המשחק, הקבוצה הגיעה הערב (שלישי) לאצטדיון ביוז'יק בו קיימו את האימון המסכם. עוד לפני כן, המאמן, ז'ארקו לאזטיץ', קיים את מסיבת העיתונאים לקראת המפגש. 

"זה יהיה משחק קשה עבור שתי הקבוצות", פתח לאזטיץ' את דבריו. "עבדנו קשה כדי להיות טובים יותר מהמשחק הקודם. ואני חושב שהשחקנים במהלך השבוע התרעננו והיה לנו עוד שבוע יחד ואני מקווה שנראה את זה מחר במשחק".

על העובדה שהקבוצה נאלצת לנדוד להונגריה כדי לארח את המשחק אמר: "אני צריך להתאים את עצמנו למצב הזה. ברור שזה היה עדיף לשחק בבית שלנו זה היה יכול להיות יתרון בשבילנו אבל זו הסיטואציה ואנחנו פה כדי לשחק כדורגל. אנחנו יודעים שיש אוהדים שיגיעו וזה חשוב מאוד לי ולשחקנים ונעשה הכל כדי להצליח".

לאזטיץ' התייחס ליכולת גם במשחק ההגנה במשחק הראשון והצורך לשפר ואמר: "במשחק הראשון התקשנו בבילד אפ אבל אנחנו צריכים עוד תהליך כדי להשיג את זה ונעבוד על זה. אנחנו ננסה להיות יותר אגרסיבים אנחנו ניסינו לשפר גם את משחק ההגנה שלנו. מה שראינו במשחק הזה היינו מאחורי הכדור ולא היינו מספיק אגרסיביים. כשמאבדים אנרגיות וכח זה מה שקורה".

על היריבה מרומניה הוסיף: "מדובר בקבוצה טובה מאוד ואנחנו לא מתייחסים רק לשחקן אחד או מתכוננים איך לעצור שחקן אחד. אנחנו קבוצה ומשחקים כקבוצה וזה מה שננסה להראות מחר".

"אני הייתי מפריד בין FCSB של הליגה לזו של אירופה", סיכם את דבריו המאמן הסרבי. "זה שונה לגמרי. אני בטוח שיהיה להם מספיק זמן לשפר עמדות בליגה הרומנית. עכשיו המטרה שלהם זהה לשלנו – להעפיל שלב".