עונת 2024/25 תצא הערב (שני, 20:00) לדרך במשחק על התואר הראשון של העונה, כשמכבי תארח את מכבי פתח תקווה למשחק אלוף האלופים. אם אתם מאלה שיעשו את הדרך לאיצטדיון בלומפילד כדי לדחוף את אלופת המדינה מהיציע הנה כל מה שאתם צריכים לדעת לפני. 

מומלץ מאוד להקדים את הגעתכם לאיצטדיון. כמות האוהדים עלולה ליצור עומסים בדרך לבלומפילד ובסביבתו, כך שחשוב שתתכננו הגעה מוקדמת וכך תבטיחו שתימנעו מעיכובים בשל פקקים בכבישים ותורים בכניסות ליציעים.

אנחנו מזכירים שלכל אחד מאיתנו יש אחריות על מעשיו ובכוחו לסייע להצלחה של מכבי. התנהגות בלתי הולמת ביציעים, גזענות, או שימוש באמל"ח ופירטוכניקה עלולים להוביל לקנסות כבדים, הורדת נקודות והרחקה מהמגרשים. בואו ננצח על הדשא, ונימנע מהפסד ביציע. 

המדים החדשים מחכים לכם!

250 מטר רבועים של כל הפריטים הכי מכביסטים שיש יחכו לכם בחנות הרשמית של מכבי באצטדיון בלומפילד (בין שערים 13 ל-11). 

אחרי שרק אתמול השקנו את המדים החדשים של מכבי לעונה הקרובה, תוכלו למצוא גם את מדי הבית הרשמיים וגם את התלבושת הרביעית בחנות באיצטדיון בלומפילד.

לא תוכלו לצפות? המשחק ישודר גם ב-102FM

אם מכל סיבה שהיא לא תוכלו לצפות הערב במשחק אלוף האלופים יש לנו חדשות שבוודאי תשמחו לשמוע. המפגש מול מכבי פ"ת ישודר בשידור ישיר החל מהשעה 19:55 ברדיו תל אביב (102FM), כולל אולפן לסיכום עם שריקת הסיום.  

הקו הצהוב: מספר הוואטסאפ של מכבי – 0506144555

שירות למענכם האוהדים: בכל משחק של מכבי, החל מ-3 שעות לפני השריקה, נציגינו יהיה זמינים עבורכם ויענו על כל שאלה בנוגע למנויים, כרטיסים או כל עניין אחר הנוגע להגעה לאיצטדיון במספר הבא – 0506144555. כל מה שאתם צריכים הוא להכניס אותנו לרשימת אנשי הקשר שלכם ואנחנו כבר נהיה שם בשבילכם. יאללה מכבי!