על התקופה האחרונה שעברה על מכבי סיפר: "היינו שבוע וחצי בחו”ל אם אני לא טועה, כמובן שזה לא היה פשוט, אבל אנחנו מבינים את הסיטואציה. בסופו של דבר זו העבודה שלנו, הייתה לנו מטרה להעפיל לפלייאוף והעפלנו. בסוף יש חיילים בעזה ובצפון אז קצת פרופורציות, גם אם יש קצת קושי אנחנו עושים את עבודתנו בחיוך וממשיכים הלאה".

לקראת משחק הבית הקרוב הוסיף: "מאוד התגעגענו לקהל ולבלומפילד. זה חסר לנו, ההרגשה והתמיכה של הקהל. אנחנו מקווים שיבואו כמה שיותר אוהדים לתמוך בנו ושנעלה שלב. אנחנו מתייחסים לכל משחק ולכל תואר ברצינות ונעשה הכל כדי להעפיל לגמר. לגבי התחרות, במכבי ת”א אין תחרות רק על ההרכב אלא על כל הסגל, אז כמובן שכל אחד רוצה וישמח לשחק ויעשה הכל בשביל להוכיח למאמן שהוא ראוי לכך".

על החזרה למכבי לאחר שהיה שותף לנבחרת האולימפית בפריז הוסיף: "רעבים מאוד לשחק, כמובן שהאולימפיאדה הייתה חוויה מטורפת של פעם בחיים, אבל בסוף אנחנו מקצוענים וצריכים להסתכל ממשחק למשחק. יש מטרה ולוח משחקים צפוף, מאוד חדורי מטרה לנצח בכל משחק”.

לסיום התייחס לסיטואציה סביב השחקנים הזרים בתקופה הנוכחית: "כמובן שכל שחקן מנסה לעזור להם להתאקלם כמה שיותר מהר. אני יודע ובטוח שהמועדון עושה את זה הכי טוב שיש. כמובן שזה לא פשוט, מה שאנחנו חווים זה לא בדיוק מה שהם חווים, אבל אני יודע שכשהם מגיעים לפה הם מרגישים אחרת ממה שהם חשבו לפני כן. אני בטוח שכל מי שיהיה פה יהנה וירגיש בטוח ואנחנו גם נעזור לו כדי שזה יקרה".