מכבי תל אביב יצאה היום להונגריה לקראת משחק הראשון בפלייאוף מוקדמות הליגה האירופית בו הצהובים יארחו את באצ'קה טופולה הסרבית. מכבי תנחת בהונגריה ותעשה את דרכה לעיר בוק בה ישהו עד למשחק. עוד לפני היציאה לשדה התעופה קיימה הקבוצה אימון בוקר.

 

שחקניו של ז'ארקו לאזטיץ' יערכו מחר את האימון המסכם לקראת המשחק באצטדיון אלדאש בו יארחו בפעם השניה אחרי שבשבוע שעבר ניצחו את פאניבז' הליטאית בסיבוב השלישי של המוקדמות.

לפני היציאה להונגריה טייריס אסנטה התייחס ליריבה הסרבית, להכרות של המאמן שאימן אותה בשנתיים האחרונות ובמטרות לקראת המשחק.

"זה יהיה משחק קשה", אמר אסנטה לקראת מה שצפוי למכבי. "זה הסיבוב האחרון לפני הליגה האירופית, אז זה יהיה מאתגר. יש לנו מספיק איכות, אז אני מצפה שנשחק טוב ונפתח חזק. שתי הקבוצות רוצות לנצח. זה הסיבוב האחרון של הפלייאוף, אז כמו שאמרתי, משחק קשה. אבל כן, נרצה לשחק את המשחק שלנו, ואני מקווה שבסוף ננצח".

על ההיתרון שיש למכבי עם ההכרות של ז'ראקו לאזטיץ' את הקכבוצה הסרבית בה אימן בשנתיים האחרונות אמר: "ברור שהוא מכיר את השחקנים שם (באצ׳קה טופולה) הם משחקים קצת אחרת מהשנה שעברה, אבל הוא יודע המון על המועדון והשחקנים. אז אולי זה ייתן לנו יתרון קטן".

אסנטה, שסוגר חודשיים במכבי הוסיף: "כמו שאמרת, אני פה חודשיים, מסתגל כל יום. אני חושב שאני יכול להגיע למצב שאני בנוח עם הכל ומכיר הכל על המועדון והשחקנים. אז כן, אני לומד כל יום וזה משתפר. כמו שאמרתי, משחק קשה, באמת, כי שתי הקבוצות רוצות לנצח. זה הסיבוב האחרון של הפלייאוף, אז כמו שאמרתי, משחק קשה. אבל כן, נרצה לשחק את המשחק שלנו, ואני מקווה שבסוף ננצח".