מכבי השיגה אמש (חמישי) את הכרטיס לפלייאוף הליגה האירופית עם ניצחון 0:3 על פוניבז' ומי שעבורו היה מדובר בערב מרגש במיוחד הוא ניר ביטון. שחקן ההגנה שלנו חזר לדשא לראשונה מאז הפציעה הקשה שהשביתה אותו לכ-7 חודשים וחצי, ובסיום הוא דיבר על התחושות והודה לאנשים שתמכו בו לאורך התהליך המורכב.

 

"אני שמח שהמאמן נתן לי את ההזדמנות, זו מתנה קטנה אחרי שבעה וחצי חודשים של עבודה מאוד קשה, יומיומית. אני מאוד שמח ונרגש", אמר ביטון.

לאחר מכן הודה לצוות שעבד איתו במהלך הפציעה: "כל התקופה האחרונה הכל היה מתואם עם המאמן ועם הצוות הרפואי, שיגיע הרגע המתאים אז אשתלב. הא דיבר איתי אתמול שאם התוצאה תאפשר אז הוא יכניס אותי. אני באמת רוצה להחמיא לצוות הרפואי של מכבי תל אביב. צוות רפואי מספר 1 בארץ ללא כל ספק. אם זה הדוקטור (ד"ר דרור לינדנר), שבאמת מעבר לזה שלפי דעתי הוא אורתופד מספר 1 בארץ הוא אישיות מדהימה, בן אדם שכיף מאוד לעבוד איתו, לדבר איתו, להיות מלווה על ידו. כמובן שתחתיו יש את 'הפיזיו' שעבדו איתי לאורך כל התקופה. שגיב (מזרחי), שראיתי אותו יותר מאישתי והילדים ב-3 חודשים הראשונים ורביד (אטיאס) שאחר כך עבדתי איתו במגרש ויוסי זיגדון שאחר כך מפקח עליהם, ויוני (הרנוביץ') וכולם, עמירם (מויאל), שניר (קוניק), אופיר (מן) ואם שכחתי מישהו אני מצטער. באמת, אין לי אפילו מספיק מילים להודות להם. מעבר לזה שהם אנשי מקצוע מדהימים הם אנשים מדהימים, תמיד אפשר לדבר איתם, לפנות אליהם, הם תמכו בי גם בימים שלא היה לי קל והיו ימים כאלה. אני רוצה להגיד להם תודה, אני מעריך את זה, אני מעריך אותם, וזהו עכשיו העונה מתחילה".

לקראת המשחק מול בני סכנין בחצי גמר גביע הטוטו הוסיף: "יש את באצ'קה אבל קודם לכן יש את סכנין, כשאתה נמצא במועדון כמו מכבי ת"א אתה רוצה לזכות בכל התארים. מבחינתנו אם יש חצי גמר ביום ראשון זו הזדמנות טובה לעלות לגמר ולהיאבק על עוד תואר. כל שחקן רוצה להילחם על כל התארים שיש".

על השהות הארוכה בחו"ל בתקופה האחרונה והחזרה הקרובה לארץ אמר לסיום: "קודם כל אני רוצה לחזור לילדים שלי, לאישתי. לא ראינו אותם תקופה ארוכה, התגעגענו מאוד למשפחות, לילדים, לנשים. גם לחזור לבלומפילד אחרי תקופה ארוכה יהיה מרגש, יהיה כיף. כמובן שהיינו רוצים לשחק את המשחקים באירופה מול הקהל הביתי אבל לצערנו יש דברים יותר חשובים בחיים ואנחנו צריכים לשחק עם מה שיש ולהתמודד עם מה שיש. אלה דברים כרגע שוליים ואנחנו מנסים לעשות את כולם כמה שיותר שמחים וגאים ובעזרת השם שהימים האלה יעברו במהרה".