לאחר הניצחון במחזור הפתיחה 1:2 על הפועל כפ״ס, מכבי ת״א ׳שחר׳ והפועל קרית שמונה נפרדו בתיקו 1:1 במסגרת המחזור ה-2 בליגת העל לנוער. ראזי ח׳ליפה העלה את קרית שמונה ליתרון (34), יואב חוניו השווה את התוצאה עבור הצהובים מבישול של עידו עולי (55) מאמן הקבוצה, מיכאל זנדברג, פתח בהרכב זהה מהניצחון בשבת האחרונה.

הרכב הקבוצה: שליו סעדיה, איתי מלמה, דניאל טישלר, עמית קרדי, ליאור משנסקי (לוטם אסרס – 62), עידו עולי (יויו אביב – 84), יואב חוניו (רועי מגור – 84), רום סביץ׳ (אורי ברדוגו – 75), יהודה בלאי ואגם חנון (יהל וקנין – 62).

מחצית ראשונה
כבר בדקה ה-2 של המשחק הצהובים איימו על השער. עמית קרדי, שמשחק בעמדן המגן השמאלי, קיבל את הכדור בחלק האחורי, הוא התקדם עד לסף הרחבה ושחרר בעיטה שהלכה מעט מעל משקוף השער.

בדקה ה-13 גם קרית שמונה איימה על השער. כדור קרן שהורם לרחבה ננגח על ידי הראל גולדנברג אל השער, הכדור חלף סמוך למשקוף ויצא החוצה.

בדקה ה-19 מכבי כמעט ועלתה ליתרון. יהודה בלאי פרץ באגף השמאלי ונתן כדור רוחב חד אל הרחבה, אגם חנון המשיך הנגיעה אך הכדור חמק ליד הקורה ויצא החוצה.

בדקה ה-25 כדור קרן שהורם אל סף הרחבה הגיע אל עידו עולי שבעט בעוצמה אל השער, הכדור הוסט מעט, עבר מעל המשקוף ויצא לקרן.

בדקה ה-34 קרית שמונה עלתה ליתרון. כדור גבוה שננגח אל הרחבה הוסט ברגע האחרון על ידי ראזי ח׳ליפה שהצליח לכבוש מקרוב. 0:1 לקרית שמונה.

בדקה ה-36 מכבי כמעט וחזרה אל המשחק. לאחר בעיטה אל השער של מכבי שנהדפה על ידי מתן חזן, יואב חוניו הגיע ראשון אל הריבאונד ונגח מקרוב מעל השער.

בדקה ה-43 צמד מצבים למכבי. בהזדמנות הראשונה יהודה בלאי קיבל את הכדור באגף השמאלי, חתך אל המרכז ובעט כדור מסובב שנהדף. לאחר מכן מהאגף השני רום סביץ׳ שחרר בעיטה אל הפינה הקרובה אך חזן הציל את הכדור לקרן.

מחצית שניה
בדקה ה-55 הצהובים השוו את התוצאה ל-1:1. עידו עולי קיבל את הכדור בצד ימין, הוא נתן כדור רוחב אל מרכז הרחבה ויואב חוניו השתלט ובעט את הכדור אל הרשת.

בדקה ה-72 שוב מכבי עם ההזדמנות. נועם שוורץ הרים כדור טוב אל הרחבה, חוניו נגח החוצה. בהתקפה שלאחר מכן שוב הרמה מהאגף הפעם של יהודה בלאי מצד שמאל, סביץ׳ השתלט ובעט את הכדור החוצה. עד הסיום לא נרשמו מצבים מסוכנים והתוצאה נשארה 1:1.