על ההופעה בהרכב מכבי במשחק מול סכנין אמר מליקה: "מדהים, זה חלום מגיל קטן, ללכת בעקבות סבא שלי ששיחק פה, דוד שלי וגם אבא שלי. הייתי ילד ולא זכיתי לראות אותם משחקים אבל לשמוע מסיפורים ועכשיו לחוות את זה עם הקהל זו חוויה מדהימה".

צפו במליקה מדבר:

 

על האמון מהמאמן ז'ארקו לאזטיץ' וההיררכיה במכבי אמר: "אני בקשר טוב איתו, אני מאוד שמח שהוא נתן לי את ההזדמנות, שהוא והצוות המקצועי סמכו עליי. ההבטחה היתה שאהיה שוער שני, ברור שבכדורגל הכל דינמי, אבל אני מאמין שעשיתי עבודה מספיק טובה במחנה אימונים ובאימונים בארץ כדי להוכיח שאני ראוי להיות שוער שני במכבי".

על המשחק לעיניי אוהדי מכבי בבלומפילד סיפר: "הרגשה מדהימה. במחצית הראשונה הקהל היה בגב שלי ושמעתי כל צעקה שנשמעה. זו הגשמת חלום עבורי. האמנתי שהרגע הזה יגיע. עד לפני שנה שיחקתי בנוער של מכבי פתח תקווה ואם היו אומרים לי שאשחק בחצי גמר גביע הטוטו ונעלה לגמר לא הייתי מאמין".

"אני מוכן במאה אחוז, מודע לכך שהדרישות והרמה זו הרמה הכי גבוהה שיש בארץ", הוסיף, "אני מרגיש מוכן, אני מקווה שבהמשך הדרך יתנו לי שוב את ההזדמנויות ואחווה עוד משחקים ועוד דקות ואני מוכן לזה. אני סומך על ההתקדמות שלי, אני אמשיך לעבוד קשה ואמשיך להתקדם. משפתי שוער מצוין ואני לומד ממנו המון".