מכבי הבטיחה הערב (חמישי) שלב בתים אירופי לאחר שניצחון 0:3 על פוניבז' העלה את הקבוצה לפלייאוף הליגה האירופית. בסיום המאמן ז'ארקו לאזטיץ' סיכם את ההופעה של שחקניו באיצטדיון הלאדאש בהונגריה. 

על הבטחת שלב הבתים האירופי (במקרה של הדחה בפלייאוף מכבי תנשור לקונפרנס ליג) אמר: "מגיעות ברכות לשחקנים ולמועדון. זו המטרה הראשונה שהושגה, עכשיו צריך להמשיך לליגה האירופית אבל קודם יש לנו משחק חשוב ביום ראשון. אנחנו צריכים לטוס ולהתכון למשחק מול סכנין".

כשנשאל על כך שהיריבה הבאה תהיה האקסית שלו באצ'קה טופולה אמר: "המשחק הבא הוא סכנין, אדבר על באצ'קה לאחר מכן. זו לא הגרלה קלה, אם היו שואלים אותי איזו קבוצה אני לא רוצה לקבל הייתי אומר באצ'קה אבל אלה החיים ונתכונן. עכשיו אנחנו מרוכזים במשחק ביום ראשון, מתקדמים ממשחק למשחק. 10 הימים האחרונים לא היו קלים, היינו רחוקים מהמשפחות ולא היה קל לשחקנים לשחק היום. עכשיו נחזור למשפחות ונתכונן לאתגרים הבאים".

"במשחקים אירופים לא קל לנצח אף אחד, במיוחד כששיחקנו בלי אוהדים", הוסיף, "אני יכול להגיד שבמחצית הראשונה היינו לחוצים, השער שכבשנו בתוספת הזמן נתן לנו ביטחון ורוגע. במחצית השניה שיחקנו עם יותר ביטחון ומסירות טובות. היו לנו הרבה מצבים גם במחצית הראשונה. שוב, ברכות לשחקנים ובעיקר לניר ביטון שחזר לאחר 7 חודשים, אנחנו שמחים שהוא בריא ובטוח שיעזור לנו".

לסיום נשאל על שביעות רצונו מהסגל ואמר: "אני מרוצה מהסגל, קיבלנו שחקנים חדשים, השחקנים מהאולימפית וגם לאיוס וסיסוקו, אנחנו צריכים לעבוד, צריכים זמן ואנחנו נשתפר ממשחק למשחק. בטוח שאם תהיה הזמנות להביא מישהו אז כן, אבל אני מרוצה מהסל ואנחנו צריכים להמשיך להיות חיוביים ולתת את הטוב ביותר שלנו".