מכבי תל אביב תוכל להבטיח מחר באופן רשמי את הכרטיס לשלב הבתים בליגה האירופית בפעם החמישית מאז הוקם המפעל, ורגע לפני משחק הגומלין נגד באצ'קה טופולה (0:3 במשחק הראשון למכבי) המאמן, ז'ארקו לאזטיץ', התייחס במסיבת העיתונאים לפני האימון המסכם להכנות למשחק ולקרב על העפלה לשלב הבתים:

 

"אני מתייחס כאילו התוצאה מהמשחק הראשון לא קיימת ואנחנו צריכים לנצח את המשחק כמו במשחק רגיל", אמר לאזטיץ' בפתיחת מסיבת העיתונאים. "כמו שאמרתי אחרי המשחק – המשימה לא הסתימה. המשימה שלנו היא להעפיל לליגה האירופית וכמובן שזה כרגע בידיים שלנו, אבל מבחינתנו זה משחק חדש. באצטדיון הזה אני יודע איך הקבוצה צריכה לשחק ואני מכיר את האנשים בסרביה שמאמינים שאפשר תמיד לעשות את הלא יאומן במיוחד במעמד כזה זו תהייה העבודה שלנו להיות צנועים, לאיות מרוכזים ולעשות הכל כדי לנצח המשחק ולא כדי להיעזר בתוצאה של המשחק הראשון".

עבור המאמן יהיה מדובר במעמד מרגש לחזור למגרש בו אימן את באצ'קה טופולה בשנתיים האחרונות: "כן זה כמובן יהיה מאוד מרגש. האצטדיון הזה הוא כמו הבית שלי בו היו לי זכרונות מעולים. כמובן שחלק מהזכרונות האלה יעזרו לי גם לקראת המשחק מחר ולנסות לשתף אותם עם השחקנים והצוות המקצועי ואני עושה הכל כדי להיעזר בזכרונות והידע הזה כדי לנצח את המשחק מחר".

על העובדה שהיו לקבוצה 7 ימים להיערך למשחק ללא משחק ליגה בניהם אמר: "כל מאמן אוהב שיש לו זמן להכין את הקבוצה ולשפר במהלך האימונים. אנחנו נצטרך לחזור על הדברים הטובים שעשינו במשחק הראשון כשהחזקנו בכדור וכשאיבדנו אותו והיו גם בעיות ב15-20 דקות בהן לא החזקנו בכדור ובמשחק מחר נצטרך להיות גם מאורגנים להםליא בהגנה וככה נהייה קרובים להעפיל לשלב הבתים".

במשחק הראשון באצ'קה טופולה איבדה שני שחקנים ונותרה ב-9 שחקנים כמעט מחצית שלמה. לאזטיץ' יודע שהמשחק מחר יהיה שונה לגמרי: "יש להם המון שחקנים טובים וזה לא בעיה בשבילם למצוא את המחליפים הראויים. מצד שני אני חייב לומר שדווקא ששיחקנו נגד 11 שחקנים היינו טובים יותר מאשר נגד 9 ונצטרך לשחזר את זה מחר כדי להעפיל לשלב הבא. הרבה דברים תלויים בנו ונרצה להראות את זה מחר".