המסע האירופי של מכבי יימשך מחר (שלישי, 19:30) כשהאלופה תתארח אצל פוניבז' הליטאית למשחק הראשון של סיבוב המוקדמות השלישי בקונפרנס ליג. יממה לפני דיבר היום המאמן ז'ארקו לאזטיץ' לקראת המשימה שמצפה לו ולשחקניו בליטא. 

על ההתאוששות מההדחה מול סטיאווה בוקרשט במוקדמות ליגת האלופות אמר: "צריך ללמוד מכל הפסד, אני חושב שכעת אחרי ההפסד הזה, למרות כל הכאב, אנחנו קבוצה טובה יותר. אנחנו לומדים מהטעויות, למדנו לקח ואני מאמין שנראה את זה בעתיד. עכשיו אנחנו קרובים לסגל די מלא, אחרי ש-5 שחקנים חזרו מהמשחקים האולימפיים והגיעו עוד שחקנים חדשים. זה טוב לא רק מכיוון שהם שחקנים טובים והופכים את הקבוצה לטובה יותר, אלא גם כי התחרות באימונים עולה, יש איכות על המגרש ובטוח שזה יעזור לנו להשתפר".

"לפני שבוע המטרה שלנו היתה ליגת האלופות, עכשיו זו הליגה האירופית", הוסיף, "יש לנו שאיפות לכל משחק ואני מאמין שנראה את זה מחר. זו יריבה טובה למרות ההפסדים האחרונים שלה מול יגילוניה והמצב שלהם בליגה. זו הזדמנות שונה עבורם, זו הזדמנות עבורנו. בטוח שנצטרך להסתגל למגרש ולתנאים שם אבל זו המשימה שלנו וננסה לעשות את זה בדרך הטובה ביותר. ברור שאנחנו רוצים להראות מהרגע הראשון את האיכות שלנו ואולי זה לא הזמן לחשוב הרבה על היריבה אלא לשפר את עצמנו. במשחק האחרון לא הראינו מה שאנחנו רוצים לעשות ואני מקווה שנשתפר ונתקן דברים. עם עוד זמן ביחד אנחנו נשתפר".

על כך שבמקרה של העפלה מכבי תפגוש את באצ'קה טופולה הסרבית, הקבוצה ממנה הגיע לאזטיץ' למכבי, אמר: "אנחנו לא צריכים לחשוב על ההגרלה, רק על המשחק הבא. אנחנו מקצוענים ומה שיקרה יקרה. אנחנו ננסה לעשות את הטוב ביותר שלנו ולנצח".