עם יתרון של 1:2 מהמשחק הראשון בליטא מכבי תארח מחר (חמישי, 21:30) את פוניבז' למשחק הגומלין במסגרת סיבוב המוקדמות השלישי של הליגה האירופית. יממה לפני דיבר הערב המאמן ז'ארקו לאזטיץ' לקראת ההתמודדות שתיערך באיצטדיון הלאדאש בעיר סומבטהיי בהונגריה. 

על העבודה של הקבוצה בשבוע וחצי האחרונים סיפר לאזטיץ': "זה מעין מיני מחנה אימון, ניסינו לנצל את הזמן כדי להתכונן היטב למשחקים שמצפים לנו והראשון שבהם הוא פוניבז'. אנחנו מוכנים".

על מצב הקבוצה אמר לאחר מכן: "נראה מחר, זה משחק חשוב עבורנו. אנחנו מבינים שאנחנו פייבוריטים אבל בכדורגל כיום מסוכן מאוד להמעיט בערך היריבה ואני בטוח שלא נעשה את זה. דיברנו הרבה, עבדנו קשה ואנחנו מרוצים אולי מ-70 דקות במשחק הקודם, לאחר מכן איבדנו את השליטה במשחק וננסה לשלוט מחר במשחק טוב יותר, לשחק בצורה דומה למה שהתאמנו עליו. לא ננצח בגלל שאנחנו נחשבים לפייבוריטים, אנחנו צריכים להיות מוכנים מנטלית ב-100 אחוז, לעשות את מה שהתאמנו עליו ואני בטוח שבמקרה כזה נשיג את המטרה שלנו".

"זו רק המחצית הראשונה. זה הכדורגל, במשחק הראשון, לאחר 70 הדקות הראשונות היינו ראויים לתוצאה טובה יותר אבל לאחר מכן גם להם היו הזדמנויות", הוסיף, "בכל משחק אפשר לנצח, לעשות תיקו או להפסיד אבל הרבה דברים מחר תלויים בנו ואני בטוח שהשחקנים מבינים כמה המשחק חשוב".