אחד הימים המרגשים של העונה יגיע מחר (ראשון, 20:15) כאשר מכבי תחל את הופעותיה בליגת העל, שתירא העונה ליגת WINNER. האלופה תתארח אצל מכבי פ"ת למשחק במסגרת המחזור ה-2 והבוקר דיבר המאמן ז'ארקו לאזטיץ' לקראת ההתמודדות והתייחס גם לעלייה לליגה האירופית ולנושאים נוספים סביב הקבוצה. 

לאזטיץ' נשאל כיצד הוא מתרשם מהגרלת הליגה האירופית שנערכה ביום שישי אבל הבהיר: "יש לנו משחק חשוב מחר ולא היה לנו זמן לנתח את היריבות. בטוח שיהיה מעניין, אלה יריבות קשות כמו כל היריבות בליגה אירופית אבל אנחנו צריכים זמן כדי לנתח כל יריבה לחוד. בטוח שיהיה אטרקטיבי ומעניין".

לאחר מכן נשאל המאמן על שינויים אפשריים בהרכב בעקבות הלו"ז הצפוף ואמר: "אני עוד לא יודע, אני תמיד מסתכל על השחקנים באימונים. כשאנחנו עושים שינויים אנחנו מסתכלים על מי השחקנים שהכי יתאימו כדי לנצח במשחק. עוד לא החלטתי אבל בטוח שיהיו כמה שינויים".

על ההופעה הטובה נגד באצ'קה טופולה אמר: "באנו בגישה טובה, שיחקנו יוצא מן הכלל בעיקר בחצי הראשון במשחק הראשון ומהפתיחה במשחק השני. זה היה תלוי בנו, היינו פייבוריטים. היו לי סיבות אישיות שבגללן אמרתי שאני לא רוצה לפגוש את באצ'קה טופולה, לא רק בגלל היכולת שלהם. אנחנו הראינו איכות מהרגע הראשון וזו הסיבה שזה נראה קל אבל זה לא קל. השקענו זמן ומאמץ בהכנה למשחק ולכן על המגרש זה נראה קל".

הסרבי גם נשאל מדוע המועדון צירף את  הבלם החדש נמניה סטואיץ' לסגל וענה: "בגלל האיכות שלו, הוא יכול לשחק בדרכים שונות, בעמדות שונות בקו ההגנה. יש לו אישיות טובה מאוד ועכשיו הוא צריך זמן וכולם פה עוזרים לו להסתגל למועדון ולעקרונות שלנו והוא יצטרך להראות את האיכות שלו. יש לנו עכשיו פגרה ואני מאמין שלאחר מכן הוא יהיה חלק מהקבוצה".