מכבי תל אביב תוכל להבטיח מחר (חמישי) את העפלתה לליגה האירופית בפעם החמישית בתולדות המועדון במידה ותשלים את המשימה במשחק הגומלין נגד באצ'קה טופולה הסרבית.

אחרי שהצהובים ניצחו במשחק אותו אירחו בהונגריה 0:3, שחקניו של ז'ארקו לאזטיץ' נחתו אמש בבלגרד בו הם שוהים בבית הנבחרות של ההתאחדות הסרבית ומקיימים את ההכנות האחרונות לקראת המשחק. 

 

מגן הצהובים, רוי רביבו, התייחס לכל ההכנות לקראת המפגש נגד הסרבים. "אני חושב שיותר ממגיע לנו להגיע למעמדים האלה ולתת את הכל ובואו נראה מה יהיה".

על השאלה הקיץ בו הוא השתתף גם במשחקי הנבחרות וגם עכשיו עם מכבי מדי שבוע במוקדמות המפעלים האירופים אמר רביבו: "אני חושב שאולי בבית פחות אוהבים את זה שאני נעדר הרבה אבל אני מאוד שמח שאני חלק מזה בשלבים האירופיים ואם בנבחרת זה משהו שאני עובד מאוד קשה בשבילו וברוך השם".

על היתרון מהמשחק הראשון אמר: "במשחק הקודם עשינו משחק טוב. אבל בכדורגל הכל אפשרי. כמו שהיריבה ספגה שני אדומים ושיחקו ב-9 שחקנים גם לנו זה יכול לקרות. הכל אפשרי בכדורגל".

למכבי כבר הכרות מוקדמת עם האצטדיון של באצ'קה טופולה בו אירחו את המשחקים האירופים בעונה שעברה. "אני זוכר את המגרש ואיך הוא נראה. אנחנו מגיעים ביתרון 0:3 מהמשחק הראשון. אנחנו צריכים לבוא ולשלוט במשחק ולהיות מוכנים אליו. הצוות יכין אותנו הכי טוב שיש".

על העובדה שהיה שבוע ללא משחק ליגה בין המשחק הראשון לגומלין אמר: "כן. זה נתן לנו שבוע להתכונן ויש לנו סגל רחב וטוב אז יצא טוב".