אחרי העלייה לפלייאוף הליגה האירופית ביום חמישי האחרון מכבי תשוב כבר מחר (ראשון, 20:00) לדשא – ולראשונה מאז משחק אלוף האלופים לדשא של איצטדיון בלומפילד. הצהובים יארחו את בני סכנין במסגרת חצי גמר גביע הטוטו ויממה לפני דיבר המאמן ז'ארקו לאזטיץ' לקראת המשחק. 


לאזטיץ'
נשאר על כך שמכבי נותרה הקבוצה הישראלית היחידה באירופה וענה: "בגלל המצב קבוצות ישראלות הודחו מאירופה, אני בטוח שאם היו משחקות באיצטדיון שלהן בטוח חלק היו עוברות. עבורנו זו הצלחה קטנה, אנחנו מכבי וזה רק ההתחלה. יש לנו ציפיות מכל משחק, אימון וגם מהמשחק מחר. זה לא יהיה קל, ראינו את המשחקים של סכנין, גם בעונה שעברה היה קשה למכבי מול הקבוצה הזו, מאמן חצי סרבי (דראפיץ'), אני מאמין שיהיה משחק מעניין, אבל עם האוהדים אני בטוח שהשחקנים יתרגשו לשחק בבלומפילד לאחר כמעט חודש".

בהמשך נשאל גם על הסיטואציה הביטחונית במדינה ואמר: "זו תמיד החלטה אישית, ידענו על המצב לפני שהגענו ואנחנו פה. אנחנו מסרביה, יודעים מה המצב ואנחנו פה עם כל הישראלים, זה הכל. אנחנו רק מקווים שבקרוב הכל יהיה טוב יותר ואנחנו פה".

כנשאל על הטמעת השיטה שלו בקבוצה עד כה אמר המאמן: "במשחק האחרון ולא רק בו, בכל משחק יש רגעים שאנחנו משחקים כפי שאנחנו רוצים לשחק. זה נורמלי, היינו בלי הרבה שחקנים עד לפני שבועיים. עכשי הם מסתגלים, שינינו הרבה דברים בעקרונות, דרך המשחק שונה לגמרי, זה לא קל לשחקנים וכל יום אנחנו מנסים לעזור לשחקנים להבין ולהשתפר. מבחינתי כרגע אנחנו ב-20-30 אחוז מאיך שאנחנו רוצים לשחק והפוטנציאל שאני רואה. מיום ליום וממשחק למשחק אנחנו נשתפר".

על ערן זהבי אמר המאמן בהמשך: "אני תמיד מודד את השחקנים שלי לפי יכולת ולא לפי מספר הדקות. ערן זהבי הוא ערן זהבי. לפעמים לא חשוב אם זה 20, 50 או 90 דקות, רק מה שהוא מייצר. הוא חלק מהקבוצה, חלק חשוב מאוד בקבוצה, אנחנו רק בהתחלה ואני מאמין בו".

לסיום נשאל על ההשתלבות של הרכש הטרי אלעד מדמון בקבוצה וענה: "כל השחקנים צריכים זמן, בעיקר שחקן צעיר כמו אלעד שהגיע למכבי, הוא צריך זמן להסתגל, אני מרוצה מאוד ממנו ומהגישה שלו באימונים, בטוח שהוא יקבל הזדמנות. אני לא מאמן שאוהב לשנות הרבה, אחרי סטיאווה 7 שחקנים חדשים הצטרפו ועכשיו הם צריכים זמן להסתגל לקבוצה ולעקרונות. לכן אנחנו זהירים, צעד אחר צעד אנחנו מערבים את כולם ובטוח שיהיו לו הרבה משחקים עכשיו כשאנחנו יודעים שנשחק באירופה ואנחנו צריכים את כל השחקנים איתנו".