על ההתמודדות עם העומס של המשחקים בליגה האירופית אמר נחמיאס תחילה: "ידענו שזה מה שהולך להיות לנו העונה, ברגע שהבטחנו את הליגה האירופית ידענו שיהיה עומס, עושים את המאמצים להגיע מוכנים לכל משחק. אמנם לא שיחקתי במשחק הזה אבל היה כיף לראות את הקבוצה מהצד, כולם נלחמו ונתנו הכל, לפעמים אתה מנצח בדקה ה-90 ולפעמים אתה מפסיד, אבל היו הרבה מאוד דברים טובים. ממשיכים קדימה".

 

על המעבר בין אירופה לליגה הוסיף: "אני חושב שזה יכול לעזור לנו, אם נבוא וננצח ונשחק כמו שאנחנו יודעים, זה יכול לעשות לנו טוב מאוד".

על ההתמודדות של השחקנים הזרים עם המצב במדינה הוסיף: "כרגע הזרים בסדר. המצב פה במרכז כרגע הוא לא כזה שגורם ליותר מדי לחץ, בכל מקרה אנחנו איתם. המצב כרגע הוא לחוץ לא רק לזרים, אלא גם למשפחות שלנו, אחי בגבול לבנון. את כל אחד זה פוגש באופן ישיר”.

"צריך להתנתק, זו העבודה שלנו, בסוף משלמים לנו לעשות את זה", הוסיף, "אנחנו רוצים לנצח, לקחת אליפות וללכת על כל התארים, צריך לבוא מוכנים לכל משחק".

לקראת המשחק מול טבריה והסוויץ' מההפסד בבראגה אמר: "לא חושב שיש ירידת מתח, אנחנו מורגלים, זו לא השנה הראשונה שאנחנו משחקים באירופה ועושים את המעבר הזה. כרגע זה המשחק הכי חשוב לנו בעולם ואנחנו רוצים להמשיך את המומנטום שלנו בליגה”.

לסיום סיפר איך הוא מרגיש מבחינה אישית: "אני שמח להיות פה, תמיד אמרתי את זה, מכבי זה הבית שלי ואני אסיר תודה על כל רגע שאני פה. גם אם אשחק מגן או בלם, אני תמיד אתן הכל ואעשה את ההתאמות כדי להראות שאני שווה הרכב”.