מכבי תשוב מחר (רביעי, 17:30) לאיצטדיון בלומפילד כשתארח את הפועל ירושלים למשחק השלמה מהמחזור הראשון של ליגת WINNER. יממה לפני קיימה היום הקבוצה את מסיבת העיתונאים בה דיבר המאמן ז'ארקו לאזטיץ' לקראת ההתמודדות. 

על זמן ההתאוששות מהמשחק מול ב"ש והיכולת של מכבי אמר: "זה בסדר, אנחנו מתכוננים. דיברו הרבה על משחק אחד שלא היינו מבריקים בו אבל ניצחנו. הקבוצה בסדר, היו לנו אימונים טובים, נתאמן גם היום ונראה מה יהיה מחר".

על השפעת הפציעה של שגיב יחזקאל ומצבם של שחקנים נוספים עידכן: "צר לי על שגיב ואני מאחל לו החלמה מהירה. אני מקווה שהוא יחזור חזק יותר. הוא יחסר לנו אבל יש לנו עוד אופציות. אנחנו במצב טוב גם בעמדה הזו. שאר השחקנים בסדר פחות או יותר, נראה היום. דור תורג'מן יהיה כשיר, אסנטה נראה היום אבל נראה שיהיה בסדר, גבי גם. אני אופטימי".

כשנשאל על שעת המשחק המוקדמת יחסית ענה: "אי אפשר להגיד כלום כי ביקשנו לדחות את המשחק. נשחק נגד יריבה טובה מאוד, למרות ההפסד האחרון. הם לא היו צריכים להפסיד 4:0 כי ספגו שערים לאחר הסטות כדור. הם משחקים כדורגל מעניין מאוד ומגיעות מחמאות למאמן שלהם, שנמצא כל כך הרבה זמן במקום אחד. בחיים שלנו זה נחשב לקסם ויש לי כבוד גדול להפועל י-ם. נצטרך לשחק טוב יותר מאשר במשחק האחרון אם אנחנו רוצים לנצח".

על המשחקים הצפויים למכבי באירופה אמר המאמן: "אני נרגש, לא יכול לחכות למשחקים האלה. יהיה קשה בגלל הנסיעות, אבל מצד שני אנחנו צריכים להיות חיוביים, אנחנו משחקים באירופה, לכן יש לנו סגל כזה. אנחנו נרגשים ומחכים לעשות משחקים טובים".

כשנשאל על ערן זהבי ענה: "אני מדבר איתו בכל יום, גם עם השחקנים האחרים. אנחנו משפחה, חיים ביחד ומדברים בכל יום. הוא יקבל את הדקות שלו, אני מקווה שהוא יבקיע את השערים שלו והוא יעזור לקבוצה. הוא שחקן חשוב בלי קשר לכמות הדקות שלו, בגלל האישיות, המנהיגות, במיוחד עכשיו עם הרבה צעירים. התפקיד שלו לא נמדד רק בדקות. אנחנו צריכים אותו טרי ועוזר בחדר ההלבשה, מסביב למגרש וגם על המגרש".

לסיום נשאל לאזטיץ' איך הוא חווה את ישראל עד כה וענה: "אני אוהב מאוד, המשפחה שלי פה. הכל בסדר, המועדון, האנשים, האוהדים. האווירה במשחק האחרון היתה נהדרת, הרגשנו תמיכה, תמיד אפשר להרגיש כמה המועדון חשוב להם וזה נותן לכולנו מוטיבציה לתת את הטוב ביותר שלנו בכל משחק".