"תמיד כיף לנצח, במיוחד במגרש קשה מול קבוצה טובה", אמר קניקובסקי בסיום, "אחרי שני משחקים שהיינו פחות טובים היום הצגנו את היכולת שלנו ושיחקנו כמו שאנחנו רוצים". 

מבחינת קניקובסקי היה מדובר בערב מיוחד לאחר שנבחר לשמש כקפטן מכבי במשחק. לאחר מכן הוא סיפר: "האמת שהופתעתי והתרגשתי, עם הסרט או בלי הסרט אני מרגיש שיש לי הרבה אחריות במכבי ואני שמח שאני בורג מרכזי. חובתי להחזיר על המגרש למועדון הזה ולמאמן הזה".

 

על הדחיפה שקיבלה הקבוצה מאלפי האוהדים באשדוד הוסיף הקשר: "בתחילת העונה כשאתה משחק כל הזמן באירופה ואין קהל זה קשה. אתה מתרגש בכל פעם שיש קהל ואוהדים ודחיפה. זה חשוב לנו ואני שמח שעשינו עבורם את העבודה".

"בדרך השקטה שלי אני לא כופה עזרה אבל אני רוצה לעזור לאנשים", הוסיף, "אני מקווה שאני מצליח ואנשים יקחו את העצות שלי אבל אני עדיין מופתע מזה".

לקראת פתיחת הליגה האירופית במשחק חוץ מול בראגה ביום חמישי אמר: "מרגש, אני חושב שיש לנו הרבה מה להוכיח ולתת, אנחנו לא באים להיות תפאורה ושידרסו אותנו על הדרך ולהגיד שוואלה עשינו אירופה רק בשביל להגיד. בדיבורים בינינו אנחנו מרגישים שקיבלנו הגרלות די ברמה שלנו, לדעתי. אבל שוב, אני עדיין לא התמודדתי בליגה האירופית וזו חוויה ואני מצפה לזה מאוד".