פריויו

4 ימים לאחר הניצחון הדרמטי על הפועל ירושלים מכבי הגיעה הערב (ראשון) לאיצטדיון הי"א באשדוד. האלופה התארחה אצל מ.ס אשדוד למשחק במסגרת המחזור ה-4 של ליגת WINNER.

גם הפעם ולאור קצב המשחקים המהיר המאמן ז'ארקו לאזטיץ' ביצע מספר שינויים בהרכב שלו ורענן את השורות. הצהובים עלו בהרכב הבא: רועי משפתי, רוי רביבו, עידן נחמיאס, טייריס אסאנטה, נמניה סטואיץ’, עידו שחר (דור פרץ 33), גבי קניקובסקי, אושר דוידה, איסוף סיסוקו, הישאם לאיוס ודור תורג'מן.

מחצית ראשונה

המשחק נפתח בקצב די מנומנם עם שליטה של מכבי אבל סגירה חזקה של היריבה בחלק המגרש שלה. בדקה ה-8 הצהובים איימו לראשונה על השער אחרי שכדור שעלה לרחבה הגיע לראש של סטואיץ' אבל הנגיחה הלכה לידיים של השוער. בדקות הבאות אשדוד הצליחה להשיג איומים משלה בעזרת התקפות מתפרצת אבל בעיטות של כנעאן (14) ורועי לוי (24) ממצבים קורצים לא מצאו את הרשת. 

בדקה ה-27 מכבי כבר העלתה הילוך והצליחה למצוא את הרשת. דור תורג'מן ניצל טעות בהגנת אשדוד, שאיבדה את הכדור באיזור הרחבה, חטף ובקור רוח שלח את הכדור פנימה עם בעיטה שטוחה. 0:1 למכבי. בדקה ה-33 לאזטיץ' נאלץ לבצע חילוף מוקדם לאחר שעידו שחר נפצע ולא יכול היה להמשיך, דור פרץ עלה מהספסל ונכנס במקומו. 

למרות הפציעה של שחר האלופה המשיכה לחפש שערים ובדקה ה-36 כבשה את השני. הפעם קרן חדה של דוידה הגיעה אל הראש של סטואיץ', שמ-5 מטרים נגח לרשת והבקיע את גול הבכורה שלו בצהוב. 0:2 למכבי. רגע לפני ההפסקה אשדוד היתה יכולה לצמק לאחר שכנעאן בעט מ-14 מטרים אבל שלח את הכדור מעל המשקוף. 

מחצית שנייה

בפתיחת המחצית השנייה אשדוד ביצעה 3 חילופים אבל המשחק לא ממש השתנה והתנהל בצורה די רגועה ברבע השעה הראשונה שפתחה את המחצית, כאשר לא מעט עבירות עוצרות את שטף המשחק. 

בדקה ה-70 גם לאזטיץ' החליט לרענן את השורות, כשבאופק מצפה גם המשחק מול בראגה בליגה האירופית, והכניס את פטאצ'י וואן אובריים במקום דוידה וקניקובסקי. דקה לאחר מכן מכבי גם ייצרה בעיטה לעבר השער אחרי שרביבו שלח כדור מזווית אלכסונית מעל השער. 

רבע שעה לסיום לאיוס קיבל הזדמנות גדולה לכבוש לאחר שתורג'מן הציב אותו באחד על אחד מול השוער, שהצליח להדוף ולמנוע שער. בדקה ה-81 גם ערן זהבי ואלעד מדמון עלו מהספסל והחליפו את תורג'מן ולאיוס. דקה לאחר מכן פטאצ'י שלח את פרץ לרחבה, שבעט תוך כדי סיבוב החוצה.