מכבי ת״א ׳שחר׳ פוגשת כעת את הפועל ראשל״צ במסגרת המחזור ה-5 בליגת העל לנוער. מאמן הקבוצה, מיכאל זנדברג, ביצע מספר שינויים בהרכב הקבוצה מהמחזור האחרון. לירן שפיגל ודניאל טישלר פתחו במרכז ההגנה ויויו אביב בקישור הקדמי.

הרכב הקבוצה: שליו סעדיה, נועם שוורץ, לירן שפיגל, דניאל טישלר, גיא רייך, לוטם אסרס, רועי מגור, יויו אביב (עידו עולי – 65), רום סביץ׳ (יהלי דור – 65), יהודה בלאי ויהל וקנין (יואב חוניו – 55).

מחצית ראשונה
בדקה ה-3 של המשחק ראשון לציון איימה ראשונה על השער. כדור רוחב מהאגף השמאלי הגיע אל אולאבי ארמו שבעט בנגיעה אל המסגרת ושליו סעדיה קלט.

בדקה ה-10 מכבי איימה על השער. נועם שוורץ קיבל את הכדור מחוץ לרחבה, הוא בעט כדור חד שנעצר אצל ליאור שאואר. דקה לאחר מכן גם יויו אביב איים על השער עבור מכבי, הבעיטה שלו נהדפה לקרן.

בדקה ה-21 מכבי כמעט ועלתה ליתרון. הרמה של יויו מצד ימין הגיע במדויק אל ראשו של יהודה בלאי, הקשר נגח אל השער אבל הכדור חלף סנטימטרים מהקורה והחוצה.

בדקה ה-33 עוד נסיון של הצהובים הסתיים בבעיטה של לוטם אסרס שהלכה החוצה.

בדקה ה-39 שוב מכבי איימה ושוב זה היה קרוב מאוד. לאחר כדור קרן, רום סביץ׳ בעט מתוך הרחבה כדור שחלף מעט מעל המשקוף ויצא החוצה. דקה לאחר מכן שוב מצב קורץ, בלאי הכניס כדור עומק מצוין של יהל וקנין שבעט אל המסגרת אך שאואר הציל שער בטוח והדף לקרן.

מחצית שניה
בהתקפה הראשונה של המחצית השניה מכבי כמעט ומצאה את הרשת. כדור רוחב של דניאל טישלר הגיע אל סביץ׳ שבעט בנגיעה אל הפינה הקרובה, הכדור פגש את הקורה ויצא החוצה. בהתקפה שלאחר הפעם סביץ׳ נתן את כדור הרוחב ויהל וקנין בעט מזווית קשה החוצה.

בדקה ה-64 ראשון לציון חזרה לאיים. כדור רוחב מצד ימין הגיע אל ארמו שבעט אל המסגרת, הכדור הוסט לקרן.

בדקה ה-81 הצהובים עלו ליתרון מוצדק. שופט המשחק קבע כי שחקן הגנה של ראשון לציון נגע בידו ברחבה ושרק לכדור עונשין מ-11 מטרים. דניאל טישלר בעט את הפנדל מדויק פנימה. 0:1 למכבי.

בדקה ה-84 עידו עולי בעט מסף הרחבה ופגש את משקוף השער.