לאחר הפגרה בעקבות פעילות נבחרת הנוער של ישראל, מכבי ת״א ׳שחר׳ פגשה את הפועל רעננה במסגרת המחזור ה-4 בליגת העל לנוער. מאמן הקבוצה, מיכאל זנדברג, ביצע מספר שינויים בהרכב הקבוצה כאשר בחלק הקדמי פתחו רום סביץ׳, יהודה בלאי ויהל וקנין.

הרכב הקבוצה: שליו סעדיה, נועם שוורץ, איתי מלמה, עידן ויינברג, גיא רייך, לוטם אסרס, רועי מגור, יואב חוניו, רום סביץ׳, יהודה בלאי ויהל וקנין.

מחצית ראשונה
בדקה ה-12 של המשחק הצהובים כמעט ועלו ליתרון. המגן השמאלי, גיא רייך, קיבל את הכדור במרכז המגרש, הוא היה חופשי להתקדם ולקראת סף הרחבה שחרר בעיטה עוצמתית שפגשה את המשקוף.

בדקה ה-19 עוד התקפה של מכבי תל אביב. הפעם רום סביץ בעט כדור אלכסוני מחוץ לרחבה, הכדור חלף סמוך לקורה והחוצה.

בדקה ה-26 רעננה איימה על השער. כדור רוחב מהאגף הימני הגיע אל מרכז הרחבה, איתי שוורצמן בעט את הכדור מחוץ למסגרת. בדקה ה-32 שוב רעננה עם המתפרצת, הפעם כדור הרוחב היה אל רואי יצחק שבעט החוצה.

מחצית שניה
בדקה ה-51 מכבי חזרה לאיים על השער. רום סביץ׳ פרץ אל הרחבה מצד ימין, הוא בעט אל המסגרת אך רוי שדו הדף את הכדור ומנע שער בטוח. שתי דקות לאחר מכן לוטם אסרס בעט מרחוק ושוב שדו הציל וקלט את הכדור.

בדקה ה-58 מכבי עלתה ליתרון 0:1. רועי מגור נתן כדור עומק נהדר אל יהל וקנין שבמצב של אחד על אחד לא התבלבל וגלגל את הכדור פנימה.

בדקה ה-84 רעננה חזרה אל המשחק. דן גילמור בעט כדור אלכסוני מצד ימין של הרחבה, הכדור הלך פנימה. רעננה השוותה ל-1:1 וכך גם התוצאה נשארה בסיום.