מכבי תחל מחר (חמישי, 22:00) פרק מסקרן בעונה שלה כשתפתח את הופעותיה בליגה האירופית. המשימה הראשונה של האלופה הישראלית תהיה משחק חוץ מול בראגה במסגרת המחזור הראשון והערב דיבר המאמן ז'ארקו לאזטיץ' במסיבת עיתונאים שנערכה בפורטוגל.  

תחילה נשאל לאזטיץ' על היריבה שמחכה למכבי ואמר: "זו קבוצה טובה מאוד, צפינו בכל המשחקים שלה. יש לי ניסיון באיצטדיון הזה, מול הקבוצה הזו והרבה שחקנים עדיין משחקים פה. זו קבוצה טובה מאוד, עם הכדור, בעיקר השחקנים המרכזיים כמו ברומה והורטה. הם קשוחים באיצטדיון הזה, אולי הם הפייבוריטים אבל לפני המשחק לא נגיד שמישהו טוב מאיתנו. אנחנו פה כדי להתחרות, להתקדם ולנסות לנצח בכל משחק".

על השאלה מה מכבי צריכה לעשות מחר הוסיף המאמן: "אין סודות, עבודה קשה ולנסות לנצח בכל משחק. זה הד.נ.א של המועדון הזה, זה מה שננסה לעשות מחר. מה צריך לעשות? אנחנו צריכים להציג רמה טובה יותר ממה שהראינו עד כה כי בראגה קבוצה נהדרת ואנחנו צריכים לשפר הרבה דברים מהמשחקים האחרונים, בעיקר בהגנה. להיות יותר קומפקטיים וגם עם הכדור זו קבוצה שיכולה להעניש על כל טעות, בעיקר במרכז המגרש. זה משהו שצריך לשפר ולשחק את המשחק הכי טוב שלנו אם נרצה לנצח".