"זה היה משחק טוב, אני מקווה שעידו שחר ורוי רביבו לא נפצעו בצורה רצינית, נראה", אמר לאזטיץ', "ברכות לשחקנים שלי, היום היינו הרבה יותר טובים בכדורים הארוכים, במאבק על הכדור השני ובמלחמה על הכדורים. זו היתה בעיה גדולה במשחק הקודם ושיפרנו את זה וכך היה קל יותר לשלוט במשחק. הרגנו את המשחק ובמחצית השנייה שלטנו עד לסיום".

על כך שהקבוצה הצליחה לא לספוג הוסיף: "במחצית אמרתי לשחקנים שחשוב לשמור על שער נקי אבל אנחנו חייבים לשפר הרבה דברים. במחצית הראשונה היריבה הגיעו לשתי הזדמנויות טובות ומול יריבות איכותיות יותר, למשל בראגה, נצטרך לשפר את הדברים האלה".

על מצב הפציעה של עידו שחר שהוחלף בשלב מוקדם במחצית השנייה אמר: "אני יודע שזה משהו בברך, נראה, נקווה שזה לא רצועות. מחר נדע יותר".

לקראת פתיחת הליגה האירופית במשחק החוץ מול בראגה ביום חמישי אמר לסיום: "כל משחק חשוב מאוד עבורנו, זו רק ההתחלה, ננסה לנצח בכל משחק, עד כה אנחנו מתקדמים ואני מקווה שנמשיך בדרך הזו. זו קבוצה טובה מאוד, בעיקר בבראגה. יש לי ניסיון במפעל הזה מהעונה שעברה אבל אני חושב שאנחנו טובים יותר מבאצ'קה טופולה בעונה שעברה. אני רוצה לנצח בכל משחק, גם אם נשחק נגד ריאל מדריד או נגד אשדוד, אני תמיד מצפה מהשחקנים לתת את הטוב ביותר שלהם ולנצח במשחק".