פריויו

מכבי תל אביב החלה הערב (ראשון) את מסע ההגנה על תואר האליפות של ליגת WINNER. האלופה התארחה אצל מכבי פתחה תקווה למפגש במסגרת המחזור ה-2, שהיה משחקה הראשון העונה בליגה לאחר דחיית המשחק מול הפועל ירושלים בעקבות משחקי פלייאוף הליגה האירופית.

 

הצהובים הגיעו לאיצטדיון המושבה לאחר ה-1:5 על באצ'קה טופולה ביום חמישי האחרון שהבטיח את המקום בשלב הליגה היוקרתי של הליגה האירופית. המאמן ז'ארקו לאזטיץ' ריענן את ההרכב עם מספר שינויים, כאשר איסוף סיסוקו פתח הפעם במרכז השדה, הישאם לאיוס בכנף שמאל וערן זהבי קיבל את המקום בחוד. ההרכב המלא של מכבי: רועי משפתי, שגיב יחזקאל (עידן נחמיאס 79), טייריס אסאנטה, רז שלמה, אופיר דוידזאדה, איסוף סיסוקו, דור פרץ (אלעד מדמון 79), הישאם לאיוס (הנרי אדו 67), גבי קניקובסקי (עידו שחר 44), אושר דוידה וערן זהבי (דור תורג'מן 67).

מחצית ראשונה

מכבי החלה את המשחק בקצב מהיר מאוד וכבר בדקה ה-4 כמעט עלתה ליתרון לאחר שלאיוס העביר רוחב, דוידה המשיך בעקב וכבר חשב שכבש אבל השופטים החליטו שהכדור לא עבר את הקו וסימנו להמשיך. בדקה ה-10 דור פרץ ביצע מהלך גדול משלו כשהסתובב ברחבה ובעט חזק בשמאל אבל פיספס את המסגרת במעט. ההזדמנויות המשיכו להגיע ובדקה ה-14 היו שתיים כאלה תוך שניות אחרי שפרץ נעצר באחד על אחד מול השוער ומיד לאחר מכן זהבי נגח מ-10 מטרים לידיים של וולף ששוב היה במקום.  

ההתקפות הצהובות המשיכו להגיע פעם אחר פעם עם בעיטות של קניקובסקי (19) ושלמה (25) שחמקו ליד הקורה. בדקה ה-31 מכבי כבר מצאה השער. דוידה הכניס כדור לרחבה, פרץ השאיר קטנה לקניקובסקי, שהתקדם מעט ובעט בשמאל כדור חד שנעצר רק ברשת. 0:1 למכבי, שער בכורה לאלופה בליגה העונה. 

12 דקות לאחר מכן הגיע השער השני של מכבי. שוב דוידה החל במהלך עם פריצה לרחבה ורוחב למרכז, פרץ ניסה לבעוט אבל במקום זה יצא לו בישול ללאיוס, שהגיע לכדור ומ-10 מטרים בעט חזק לרשת. 0:2 למכבי. בדקה ה-44 גבי קניקובסקי נאלץ לצאת בעקבות מה שנראה כמו פגיעה ברגלו והוחלף בעידו שחר. 

מחצית שנייה

קצב ההזדמנויות נרגע בפתיחת המחצית השנייה, אך מכבי המשיכה לשלוט. בדקה ה-57 פ"ת הצליחה לייצר איום משמעותי ראשון אחרי ששטור השתלט על כדור סמוך לרחבה לאחר איבוד, אבל באחד על אחד מול משפתי בעט החוצה ופיספס הזדמנות גדולה. 

המארחת קיבלה ביטחון ובדקה ה-60 היתה קרובה עם בעיטה של חזן מ-13 מטרים שפגעה במשקוף. מכבי התעוררה ובדקה ה-65 כבשה את השלישי, הפעם לאחר מצב נייח. עידו שחר הגביה קרן שסובבה החוצה, רז שלמה התרומם מצוין מעל שטור ונגח לרשת את שער הבכורה שלו בקבוצה. 0:3 למכבי. 

בהמשך המחצית המשחק די נרגע ולאזטיץ' ביצע חילופים נוספים כדי לחלק את הדקות בין השחקנים גם לאור הלו"ז העמוס שעברה הקבוצה בתקופה האחרונה. בתוך תוספת הזמן סיסוקו שלח את מדמון לעומק, החלוץ גם כבש אבל הדגל לנבדל פסל את השער. 0:3 למכבי בסיום.