אחרי שפתחה את הליגה ואת חודש ספטמבר עם ניצחון 0:3 על מכבי פתח תקווה, מכבי תחל בקרוב לו"ז עמוס ומסקרן. רגע לאחר היציאה לפגרות הנבחרות ריכזנו עבורכם כאן את תאריכי המפתח שמחכים לנו בהמשך החודש הקרוב – אז סמנו ביומנים.

02-13/09: פגרת נבחרות

גם העונה השבועיים הפותחים של חודש ספטמבר מוקדשים למשחקי הנבחרות השונות. נבחרת ישראל תחל את דרכה בליגת האומות ולאחר שהעפילה לדרג הבכיר תפגוש את בלגיה (06/09) ואיטליה (09/09). מכבי היא הקבוצה שתשלח הכי הרבה נציגים לסגל הלאומי: רוי רביבו, רז שלמה, עידן נחמיאס, דור פרץ, דור תורג'מן, שגיב יחזקאל, דן ביטון, גבי קניקובסקי.

בנוסף הנבחרת הצעירה תמשיך את מוקדמות אליפות אירופה ותפגוש את גרמניה (04/09), אסטוניה (07/09) וקוסובו (10/09). נציגי מכבי שזומנו לסגל: אופק מליקה ואלעד מדמון. בגזרת הזרים טייריס אסנטה זכה לזימון יוקרתי לסגל הנבחרת הצעירה של הולנד שתפגוש את צפון מקדוניה (05/09) וגיאורגיה (09/09). 

14/09 (מועד לא סופי): מכבי ת"א – הפועל ב"ש

משחק הבית הראשון של מכבי בליגת WINNER יפגיש אותנו עם הפועל ב"ש באיצטדיון בלומפילד במסגרת המחזור ה-3. בשנים האחרונות המשחקים מול הדרומיים תמיד מעוררים עניין רב וגם הפעם האווירה בבלומפילד צפויה להיות חגיגית במיוחד. המועד הסופי בו יתקיים המשחק, וכן משחקי הליגה הנוספים החודש, יפורסמו בהמשך על ידי המנהלת.

21/09 (מועד לא סופי): מ.ס אשדוד – מכבי ת"א

אחרי הניצחון מול מכבי פ"ת משחק החוץ הבא של האלופה בליגה יביא אותנו לאיצטדיון הי"א במסגרת המחזור ה-4. בעונה שעברה מכבי יצאה מעיר הנמל עם 1:4 על היריבה, שבעיצומו של רצף שהשווה את פתיחת העונה הטובה ביותר בליגה (12 ניצחונות ותיקו). 

26/09: בראגה – מכבי ת"א (22:00)

הליגה האירופית תצא לדרך לקראת סוף החודש והאתגר הראשון שיעמוד מול הצהובים הוא משחק חוץ מול היריבה הפורטוגלית שסיימה את העונה שעברה במקום הרביעי. העונה כבר הספיקה לפגוש בראגה יריבה ישראלית אחרת, מכבי פ"ת, אותה הצליחה לנצח במוקדמות הליגה האירופית 0:7 בסיכום שני משחקים.  

29/09 (מועד לא סופי): מכבי ת"א – עירוני טבריה

עם פתיחת המשחקים באירופה הלו"ז של מכבי יהפוך לצפוף יותר ויותר. מספר ימים לאחר הטיסה לפורטוגל האלופה תסגור את החודש הקרוב במשחק ביתי במסגרת המחזור ה-5 של הליגה מול העולה החדשה.