פריויו

מכבי חזרה היום (רביעי) לאיצטדיון בלומפילד ואירחה את הפועל ירושלים למשחק השלמה מהמחזור ה-1 של ליגת WINNER.

האלופה הגיעה להתמודדות 4 ימים לאחר הניצחון על הפועל ב"ש באותו המקום ובידיעה כי ניצחון יעלה אותה למקום הראשון בטבלה. בעיצומו של לוח הזמנים הצפוף וכאשר באופק כבר ממתין משחק נוסף מול מ.ס אשדוד (ראשון) המאמן ז'ארקו לאזטיץ' החליט לרענן את השורות עם לא מעט שינויים והעלה את ההרכב הבא: רועי משפתי, עידן נחמיאס, נמניה סטואיץ’, רז שלמה (טייריס אסנטה 46), רוי רביבו, יוריס ואן אובריים, דור פרץ, גבי קניקובסקי, ווסלי פטאצ’י (דור תורג'מן 78), הישאם לאיוס (אלעד מדמון 67) וערן זהבי (אושר דוידה 78).

מחצית ראשונה

האיום הראשון במשחק הגיע בדקה ה-3 אחרי שפטאצ'י הפתיע עם כדור חופשי קשתי שעשה את הדרך לפינה הרחוקה אבל השוער הצליח להדוף. מכבי המשיכה ליזום ולשלוט באופן די מוחלט במגרש. בדקה ה-11 נחמיאס גם איים על השער עם בעיטה שנלקטה על ידי השוער ו-4 דקות לאחר מכן נגיחה של זהבי לאחר קרן חמקה מעל המשקוף. 

בדקה ה-21 הירושלמים הגיעו להזדמנות ראשונה משלהם אחרי שכדור חופשי שעלה לרחבה הגיע לדוין, שבעט חלש מהאוויר ומשפתי היה במקום. מכבי המשיכה להתקרב בדקה ה-26 אחרי שפרץ בעט כדור חזק, השוער הדף וקניקובסקי בעט מקרוב את הריבאונד אבל שוב נעצר את השוער זמיר.

בדקה ה-38 מכבי מצאה את שער היתרון אחרי מהלך טוב בצד שמאל. קניקובסקי היה בתפקיד המבשל עם מסירת עומק לרביבו, שחדר לרחבה ובעט ברגל ימין שטוח לפינה הקרובה ופנימה. 0:1 למכבי. רגע לפני ההפסקה פטאצ'י ניסה את כוחו עם בעיטה ממרחק די גדול, אבל פיספס את המסגרת. 

מחצית שנייה

אחרי פתיחת מחצית שנייה די מנומנמת המשחק קיבל תפנית בדקה ה-55 אחרי ששחקן ירושלים אילוז' יאו ספג שני כרטיסים צהובים מהירים תוך שניות לאחר דין ודברים עם השופט והורחק. בדקה ה-60 מכבי היתה קרובה לכבוש אחרי שלאיוס מצא את זהבי מחוץ לרחבה, החלוץ בעט טוב אבל השוער הצליח להדוף. 

מכבי ניסתה לנצל את היתרון המספרי לשער שני ובדקה ה-70 זהבי הכניס כדור יפה לפרץ, שהוריד בחזה אבל ההשתלטות היתה קשה ובסופו של דבר הבעיטה הלכה לידיים של השוער. 4 דקות לאחר מכן גם היריבה הגיעה להזדמנות לאחר התקפה מתפרצת אבל אלמגור מצא את משפתי מוכן והשוער קלט. 

למרות החסרון בדקה ה-84 ירושלים הצליחה לאזן. האורחת ניצלה כדור חופשי כדי לבצע תרגיל בסיום כדור רוחב מימין הגיע ליונתן ליש שדחק מקרוב פנימה. 1:1. 

מכבי לא נשברה ובתוך תוספת הזמן הצליחה לחזור להוביל. מבצע קבוצתי נפלא הסתיים גם עם חילופי מסירות בתוך הרחבה ובסופם דוידה דחק מקרוב פנימה. 1:2 דרמטי למכבי.